ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מעל 18,000 משתתפים

סקר ראשון בו האפשרות המובילה איננה 'נתניהו' או 'בחירות'

הידיעות המתפרסמות בימים האחרונים על מרתון הפגישות שעורכים בכירי 'גוש השינוי' כנראה נותנים את אותותיהם בשטח | מסקר שמתפרסם הבוקר עולה כי לראשונה רוב הנשאלים סבורים כי קיימת היתכנות ממשית להקמת ממשלת בנט-לפיד 

סקר ראשון בו האפשרות המובילה איננה 'נתניהו' או 'בחירות'
לפיד/נתניהו צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ/הדס פרוש, פלאש 90

הבוקר ערך עמית סגל פרשן 'חדשות 12' סקר בטלגרם בו הצביעו למעלה מ-18 אלף איש, מהסקר עולים נתונים מעניינים ויוצאי דופן, בניגוד לתוצאות הסקרים הקודמים בהם היה נראה כי נתניהו מככב כאפשרות סבירה להקמת ממשלה, לצד דעתם של רבים כי דווקא היציאה לסבב בחירות נוסף היא האופציה הרלוונטית, מהסקר שמתפרסם הבוקר עולים נתונים הפוכים.

45% מהנשאלים השיבו כי הם מאמינים שתוקם ממשלת אחדות בראשות בנט ולפיד, בניגוד ל-16% הסבורים שנתניהו יקים ממשלה, 9% סבורים כי מישהו אחר מנתניהו מתוך הליכוד יקים את הממשלה. לצד 30% הסבורים שישראל תצעד בקרוב לבחירות חמישיות.

אתמול כתב עמית סגל, כי ההערכה היא שאם נתניהו ייכשל, הנשיא יעביר את המנדט לבנט או לפיד, מי מהם שיקבל יותר ממליצים. סגל ציין כי "זה אירוע משמעותי, כיוון שהוא חוסך מהשניים את הצורך להשיג חתימות של רע"מ או המשותפת". אתמול דווח כי יו"ר ימינה, נפתלי בנט, ויו"ר רע"מ, מנסור עבאס, נפגשו בלשכתו של בנט בכנסת. מטעם ימינה נמסר כי "השניים דנו בעמדות שתי המפלגות נוכח המצב הפוליטי הנוכחי. הפגישה היתה טובה".

בינתיים בגזרת הימין המצב רותח, הבוקר צייץ פרשן ערוץ 20 שמעון ריקלין על בנט. "‏רוצה להתנצל בפני בנט שכיניתי אותו נוכל. ההגדרה הנכונה היא נוכל חסר לב. וההגדרה הזו נכונה גם לאיילת שקד. ולכל חברי ימינה שתוקעים סכין בגב מחנה הימין. ה׳ ישלם לכם על המעשה הנואל שלכם".

נפתלי בנט יאיר לפיד ביבי נתניהו עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד