כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
השותפות עם השמאל

"אובדן דרך": בכיר בהתנחלות תוקף את בנט

בעקבות ההתקדמות במגעים לממשלת שינוי, מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר תקף את כוונת יו"ר 'ימינה' להצטרף לממשלה שישתתפו בה מפלגות שמאל: "אנטי התיישבותיות" | בנוסף הגן על נתניהו: "הוא מגדולי המנהיגות שתופסת את ישראל כהליך שיבת ציון"

"אובדן דרך": בכיר בהתנחלות תוקף את בנט
בנט צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לקראת האפשרות שתוקם ממשלה של  בנט וסער עם גוש המרכז-שמאל, אתמול (רביעי) תקף מנכ"ל יש"ע לשעבר פנחס ולרשטיין את יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, על כך שהוא חובר לשמאל לטענתו, ונתמך על ידי 'רע"מ'.

"זה בוודאי אנטי התיישבותי ואובדן דרך", טען בראיון ל'כאן 11' והמשיך, "המכנה המשותף שלהם זה שאין להם מצע בהיבט הלאומי. אתה לא יכול בלי דגל ציוני על המכנה המשותף הכי רחב של הציונות".

בנוסף, התייחס לטענות כי נתניהו לא איש ימין: "אין ספק שנתניהו, אפשר להגיד שיש לו חסרונות, אבל על צד היתרונות הוא מגדולי המנהיגות שתופסת את מדינת ישראל כתהליך של שיבת ציון".

"ברור לי מעל לכל ספק שחסרה תנועה אידיאולוגית שמדברת ערכית בנושא ההתיישבות", טען ויחד אם זאת הבהיר, "נתניהו בנושאי ההתיישבות, יש לו חסרונות ויש לו יתרונות, אבל היתרונות ללא ספק גדולים מהחסרונות לציבור הימני".

לאחר מכן נשאל על ממשלה ימנית שנשענת על עבאס, ותחילה התחמק: "לא בחרתי להיות במפלגות עצמן, אני באתי לדבר על ערכים. התשובה שלי היא שלגיטימי להקים ממשלת מיעוט, אבל היא לא יכולה להישען על 'רע"מ'.

יש"ע נפתלי בנט ציונות ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד