י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מבצע קיץ במלון כינר: אטרקציה חינם בהזמנת 2 לילות

כל המזמינים 2 לילות במלון בחודש אוגוסט, מקבלים במתנה פעילות מים לבחירה: שייט משפחתי בכינרת, שייט אבובים אטרקטיבי או שייט בננה באגם הכחול • המזמינים חופשה בכינר גליל נכנסים להגרלה על החזר החופשה

מבצע קיץ במלון כינר: אטרקציה חינם בהזמנת 2 לילות
שייט קיאקים צילום: ארכיון

מלון כינר יוצא במבצע לחופשת קיץ מרעננת: כל המזמינים 2 לילות במלון בחודש אוגוסט, מקבלים במתנה פעילות מים לבחירה - שייט משפחתי בכינרת או שייט אבובים אטרקטיבי או לחילופין שייט בננה באגם הכחול. בנוסף יקבלו המזמינים בחודש זה, אופניים לרכיבה.

מבצע קיץ זה מצטרף לשורה של פעילויות שמציע מלון כינר גליל לנופשים בו כגון: מופעים, אטרקציות והפעלות לילדים, סיורים, חוף פרטי של המלון, ספורט אתגרי, חדר כושר ועוד.

הפעילויות מתקיימות במלון עצמו ועל חוף המלון. כך מתאפשר לנופשים ליהנות מחופשה עשירה בפעילות בחסות כינר גליל, מבלי להיכנס להוצאות נוספות.

כמו-כן עכשיו מבצע קיץ מיוחד: כל המזמינים חופשה בכינר גליל נכנסים להגרלה על החזר החופשה עד 10,000 ש"ח.

מלון כינר גליל שוכן בצפון מזרח הכנרת בנקודת המפגש שבין הגולן לגליל , מקומו הייחודי מציב אותו במרחק קצר ונוח מהאטרקציות ומסלולי הטיולים המרהיבים של הגליל והגולן.

כינר שוכנת לחופה של הכנרת. שביל גישה ישיר מוביל אל החוף. מיקומו הייחודי של המלון מאפשר נגישות גבוהה לאתרים שונים של מורשת והיסטוריה, ארכיאולוגיה וטבע. בנסיעה קצרה במכונית או במבחר כלי רכב השייכים לתחום הספורט האתגרי ניתן להגיע אל שכיות החמדה של הגליל והגולן.
מלון כינר אטרקציות טיולים נופש חופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד