י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"עָשָׂה אוֹתָהּ נְקִיָּה"

ערב ל"ג בעומר תשפ"א: הערים החרדיות עם 0 חולים

נגיף קורונה מכה בעוז בכל רחבי העולם. ובישראל לאחר מבצע חיסונים מוצלח, בחסדי שמיים הנגיף כמעט ומוגר כליל | בצל הלחימה במוטציות מדווחים במשרד הבריאות כי הערים החרדיות כולן עם 0 חולים

ערב ל"ג בעומר תשפ"א: הערים החרדיות עם 0 חולים
אילוסטרציה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

משרד הבריאות ממשיל את מלחמתו בנגיף קורונה, בדגש על המוטציות. המיובאות ארצה דרך נתב"ג. הבולטת שבהם בימים אלו היא המוטציה ההודית. בתוך כך מתפרסמים כל בוקר פילוחי התחלואה בישראל בחלוקה לפי מגזרים וערים.

על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (חמישי) התחלואה במגזר החרדי הולכת וקטנה. והערים החרדיות כולן עומדות על נתון מדהים של 0 חולים חדשים בשבוע האחרון. כמו גם כמובן 0 חולים בחישוב ל-10 אלף תושבים. 

יחס ההכפלה בכל הערים החרדיות לפי משרד הבריאות עומד על 1.0. למעט העיר בני ברק המתייצבת על יחס הכפלה של 0.8.

עוד דווחו במשרד הבריאות, כי למרות נתונים מעודדים אלו כן התווספו 2 חולים במגזר החרדי. המהווים 2% מסך התחלואה הכללית העומדת על 100 חולים ביממה האחרונה. כשהממוצע השבועי אף הוא הולך ומצטמק ועומד על 93 חולים חדשים מידי יממה.

למרות נתונים מעודדים אלו, ההסתה במגזר הכללי לא נפסקת. והבוקר דווח כי גורם בכיר במשרד הבריאות הזהיר מאירועי ל"ג בעומר בהר מירון וכינה את ההתארגנות במקום כביזיון גדול, כך על פי הדיווח ב'כאן 11'.

גורם בכיר נוסף המעורב במתווה אירועי מירון צוטט אף הוא, כאומר "מי שעולה למירון דמו בראשו". למרות נתוני התחלואה המדהימים שוב מצוייר הציבור החרדי בכלי התקשורת השונים ואף בקרב בכירי המדינה כמפיצי מחלות.

 

קורונה המגזר החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד