י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ממשלת לפיד-בנט

בכיר ב'ציונות הדתית' ל'בחדרי': "לצערי זה נראה מתקדם"

בעוד המנדט של נתניהו קרוב לסיומו, בכיר במפלגה של סמוטריץ' טוען כי המו"מ בין בנט ללפיד מתקדם, אך יחד עם זאת הוא לא מרים ידיים: "אנו פועלים בכל הכוח למנוע" | בנוסף רמז: "יש פעולות במרחב הפוליטי במאמצים להביא את סער ובנט"

בכיר ב'ציונות הדתית' ל'בחדרי': "לצערי זה נראה מתקדם"
נפתלי בנט ויאיר לפיד כשרים בממשלה צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

על רקע הניסיונות להביא את גנץ, בגוש נתניהו מודאגים מהמגעים בין לפיד לבנט, והיום (חמישי) בכיר ב'ציונות הדתית' אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', כי המו"מ בין השנים מתקדם מאוד.

"לצערי זה נראה מתקדם", טען הבכיר ל'בחדרי' ובאותה נשימה אמר, "אנו פועלים בכל כוחנו למנוע הקמת ממשלת שמאל זו בכמה אופנים".

"הראשון הוא בקמפיין ארצי רחב שמזכיר לבנט ושקד את ההבטחות שלהם לבוחרים לפני הבחירות הבטחות שהן מפירים ברגל גסה", סיפר הגורם על הדרכים לסכל ממשלת שמאל.

עוד ציין הבכיר כי הפעלות למניעת ממשלת שמאל עם בנט, "הן בהסברת הסכנות בהקמת ממשלה בתמיכת תומכי הטרור עם חוברת הסברה שתחולק בעשרות אלפי עותקים בסופ"ש שחושפת את הפרצוף האמיתי של עבאס, והן בהפגנות ומאמצים שונים על חברי הכנסת של ימינה להתעשת ולא למכור את ערכי הימין".

הבכיר רמז: "במקביל יש פעולות רבות במרחב הפוליטי בהובלת יו"ר המפלגה סמוטריץ' במאמצים להקים ממשלת ימין אמיתית ולהביא את בנט וסער לממשלה עם הליכוד. אני לא מרחיב על זה כדי לתת את כל הסיכויים להצלחת המהלך".

גם חבר הכנסת מטעם המפלגה אופיר סופר, נשמע מיואש: "הסיכוי להקמת ממשלת שמאל נראה לי גבוה ובשלבים סופיים, ישיקו אותה בימים הקרובים".

"בנט נמצא בתהליך עמוק של הקמת ממשלת שמאל פריטטית, הליכוד, החרדים והציונות הדתית בדרך לאופוזיציה, לשם אנו צועדים. אני לא מבין מה בנט יעשה בממשלה שיקים", הוסיף בראיון ל'103fm'.

הצינות הדתית אופיר סופר נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד