כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
יחליף את נתניהו?

מאמר ב'הארץ': סמוטריץ' רוצה להנהיג את הימין כולו

על רקע המגעים המתקדמים להרכבת ממשלה בגוש השינוי, הבוקר התפרסם מאמר בעיתון המזוהה עם השמאל בו נכתב כי יו"ר 'הציונות הדתית' מתכנן להנהיג את כל הימין: "הוא לא מחפש להנהיג רק את המגזר" | בנוסף טען: "לבנט יש צורך אנושי להיות אהוב על כולם"

מאמר ב'הארץ': סמוטריץ' רוצה להנהיג את הימין כולו
בצלאל סמוטריץ' צילום: גילי יערי, פלאש 90

מתכוון לרשת את נתניהו? הבוקר (חמישי) פורסם מאמר בעיתון 'הארץ' על ידי אנשיל פפר, שבו האחרון טוען כי יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' מתכוון להיות ראש מחנה הימין.

"אלה הם ימיו היפים של סמוטריץ'", טען פפר, "בפעם הראשונה יש לו בסיס כוח גדול משלו והוא לא מוטרד יותר מדי מהמחשבה שנתניהו ייכשל בהקמת ממשלה וייוותר על ספסלי האופוזיציה".

לדבריו, "אם שותפו לשעבר ויריבו בהווה נפתלי בנט אכן חובר למפלגות המרכז והשמאל כדי לסיים את שלטון נתניהו, ייווצר לסמוטריץ' - מנהיג הימין היחיד שלא התפתה לשתף פעולה עם הערבים 'אויבי ישראל' - מרחב חדש.

"הוא מניח כעת תשתית לימין הישראלי החדש. אמנם נפתלי בנט היה הראשון לרוץ עם הסיסמה 'מפסיקים להתנצל', אך לבנט יש צורך אנושי להיות אהוב על כולם והוא לא מפסיק להתנצל", הוסיף.

"סמוטריץ' באמת לא מתנצל בפני איש, גם לא בפני תומכי נתניהו", כתב והמשיך, "הוא לא מחפש להנהיג רק את הציונות הדתית, אלא את הימין הישראלי כולו".

"בניגוד לנתניהו, שרק משתמש בהסתה גזענית ככלי פוליטי ונזכר להתלונן על מערכת המשפט רק כשזו מעמידה אותו לדין, סמוטריץ' באמת מאמין בזה".

הוא המנהיג היחיד שלא מתבייש להציע לימין בדיוק את מה שהוא רוצה בסתר לבו — גירוש האויב, הערבי והמשפטי", סיכם.

בצלאל סמוטריץ' עיתון הארץ נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד