כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סקר הליכוד בדק

הדרישה של בנט בתמורה לתמיכתו בבחירה ישירה

האם בנט דרש להופיע על הפתק לצד נתניהו בתמורה לתמיכתו בבחירות ישירות? הפרשן עמית סגל טוען כי מידע על כך הגיע אליו בשבועות האחרונים והוכחש נמרצות ע"י הצדדים. אך סקר של הליכוד מחזק את הטענה כי הדבר נשקל ע"י המעורבים

הדרישה של בנט בתמורה לתמיכתו בבחירה ישירה
בנט ונתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בעוד נראה כי יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט חותר בכל כוחו לממשלה עם לפיד וגוש השינוי, דיווח מעניין חושף היום (חמישי) כי במהלך הדיון שקיימו ב'ימינה' עם נתניהו בנוגע לבקשתו של האחרון לצאת לבחירות ישירות לראשות הממשלה, דרש נפתלי בנט כי שמו יופיע על פתק ההצבעה לצידו של נתניהו.

הפרשן עמית סגל מספר בחשבון הטלגרם שלו כי במשך שבועיים הוא מנסה לאמת ידיעה על כך שנפתלי בנט הציג דרישה שאם יתקיימו בחירות ישירות לראשות הממשלה - שמו יופיע על הפתק לצד נתניהו, די דומה לארה"ב שם סגן הנשיא מופיע יחד בעמדת ההצבעה עם הנשיא המתמודד ולמעשה ההצבעה היא גם לנשיא וגם לסגנו.

לפי הדיווח, בנט רצה באותה מתכונת ששמו יופיע לצד נתניהו כמועמד ברוטציה, אך לטענת סגל במהלך הימים האחרונים הדיווח הזה הוכחש מצד שני הצדדים.

סגל טוען כי קיבל חיזוק למידע שהוכחש בנוגע לדרישת בנט, מסקר שהוציא בליכוד ובו נשאלו הנסקרים כיצד יצביעו לו בבחירות ישירות יתמודדו יחדיו נתניהו ובנט מול בני גנץ ויאיר לפיד.

 

נפתלי בנט בחירות ישירות לראשות הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד