י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ממשלה בדרך?

מקורבו של עבאס: צפויה התפתחות דרמטית במוצ"ש

לקראת ממשלה? מקורבו של מנסור עבאס, ראש עיריית טייבה מפתיע ואומר כי לעניות דעתו במוצאי שבת הקרובה תהיה פריצת דרך ממשית במו"מ שמנהלים בגוש השינוי | "זה בדרך לשם"

מקורבו של עבאס: צפויה התפתחות דרמטית במוצ"ש
בנט \ מנסור עבאס צילום: פלאש 90 - יונתן זינדל

כשברקע גוש השינוי עושה מאמצים להגיע להסכמות בנוגע לממשלה שתוקם, מתייחס לפני זמן קצר עו"ד שועאע מנצור, ראש עיריית טייבה, ומקורבו של יו"ר רע"מ מנסור עבאס למגעים בגוש השינוי ולפגישתם של בנט-עבאס השבוע וטוען כי במוצ"ש הקרובה צפויה התפתחות דרמטית במו"מ.

בראיון לירון אברהם ב'ערוץ 12' אמר מנצור, כי מי שיזם את הפגישה בין בנט לעבאס היה דווקא יו"ר ימינה בנט ולדבריו יהיו התפתחויות ממשיות בקרוב ולאו דווקא ביחסים שבין רע"מ לבנט אלא ממש בסוגיית הרכבת ממשלה בגוש השינוי.

"אני יכול לתת לך סקופ קטן", הפתיע מקורבו של עבאס בראיון ואמר כי במוצאי שבת הקרובה צפויות התפתחויות דרסטית בכל הנוגע לממשלה של גוש השינוי.

אברהם הקשה האם לדבריו ממש יסגרו את הפרטים במוצ"ש, וראש עיריית טייבה השיב כי "זה בדרך לשם". עו"ד שועאע מנצור אמר כי הוא שמח על כך שנתניהו פתח את הסכר ליחסי ערבים-יהודים במערכת הפוליטית ובנט המשיך בכך בפגישתו עם יו"ר רע"מ.

מקורבו של עבאס נשאל לגבי תוכן הפגישה בין בנט לעבאס ואמר כי השניים הציגו כל אחד את עקרונותיו ויחד דיברו כיצד ניתן להגיע להסכמות יחדיו.

מפלגת רע"מ מנסור עבאס נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד