י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

'רבי נחמן' השלים את המציאה • להאזנה

הסינגל השלישי 'רבי נחמן' סוגר מעגל, ומביא את להקת 'אגרויסע מציאה' לשווק את אלבום הבכורה - 'התנועה לשחרור המיותר' • ערוץ המוסיקה של 'בחדרי חרדים' מגיש: 'רבי נחמן'

'רבי נחמן' השלים את המציאה • להאזנה




התנועה לשחרור המיותר - זהו שם הדיסק החדש של להקת 'א גרויסע מציאה', המלא במוסיקה שמחה ורב-גונית, לצד תכנים עתירי אמונה, התמקדות חיובית והכרת הטוב.

האלבום "התנועה לשחרור המיותר" של הלהקה הוא פריצת דרך בכל מה שקשור לשילוב בין תכנים יהודים, לבין קצב ייחודי ואיכות בלתי מתפשרת של הפקה וביצוע. הלהקה הצליחה להגיע לשילוב טבעי והומוגני בין העולמות, והיא מייצגת סוג חדש של מוסיקה – כזה המחובר למסורת וחדשני בו זמנית.

הלהקה, שחלק מחבריה חזרו בתשובה, מופיעה כבר כמה שנים ברחבי הארץ לכל סוגי הקהלים ומקרבת לבבות עם ההומור הייחודי של חבריה והמוסיקה המקפיצה והמידבקת שהיא מנפיקה. הייחודיות של "א גרויסע מציאה" באה לידי ביטוי בכך שהיא מצליחה ליצור חיבור חדש ומרענן לאלמנטים מוכרים, תוך שימוש במוטיבים חדשים הגורמים לשומע להתלהב.

חברי הלהקה, כולם מוסיקאים מוכשרים עד מאוד, מלאים בדמיון מפותח ואנרגיה בלתי נדלית וכך מצליחים להוציא תחת ידם הפקה מוסיקלית אשר מקפיצה את הלב ואינה משאירה אותך אדיש.

לאחר ששחררה מספר שירים, משיקה הלהקה את הדיסק יחד עם השיר "רבי נחמן", שעתיד להפוך להמנון הרשמי לכל הנוסעים לאומן באשר הם.

נדב בכר - שירה, גיטרות; אורן צור - שירה, כינור, מנדולינה, גיטרות; שי פרלמן - שירה, גיטרות; דוד עדה - קלידים, קולות; עופר אשד - גיטרה באס,קולות; אייל ניסנבוים – תופים, קולות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד