כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

בואו לבחור מה מפחיד אתכם יותר

לאינטליגנציה היהודית מגיע כובע? • הילדים מתבקשים לאסוף עטיפות צבעוניות • למחזר זה באופנה? • ובאמת שכבר אפשר להתבלבל בין הילד של אוסם לילד של תנובה לילד של בייגל

בואו לבחור מה מפחיד אתכם יותר



תקופת הסיעוד

אפיקים החלו בשבוע שעבר במסע השכנוע להצטרפות לביטוח הסיעודי של כללית, תוך הדגמה קורעת לב של הגורל המצפה למי שלא מתכוון להצטרף לביטוח הסיעודי.

אם הסוף המר של קיבוץ נדבות בקרן רחוב לא עשה לכם את זה, כעת תורם של מכבי וביטוח הבריאות של כלל מבית בולטון להדביק פרצוף 'קופת העיר' על ילד שיעשה הכל בשביל אבא שלו, אבל אבא שלו לא רוצה להיות עליו לנטל.

עכשיו תבחרו מה מפחיד אתכם יותר.

למה? כובע!

לאינטליגנציה היהודית מגיע כובע, זה הכל. אם אתה יהודי ויש לך ראש יהודי, אתה נצר לשושלת שזכתה בהמון פרסים באליפויות העולם בשחמט. מה שמגיע לך בתור אחד כזה זה כובע. כן, רק כובע.

למרות שוילהלם שטייניץ, אלוף העולם הראשון בשחמט לא חבש אחד לראשו ולמרות שאנחנו לא מבינים מה הקשר בין שחמט לכובע, הרי שלראש היהודי מגיע בורסלינו.

אתם אמרתם.

מלחמת מסירי הכתמים

לפני שבועיים עלה לאוויר הקמפיין המתגרה של גל אורן לוניש קליה, עם הבקבוק הירקרק של סנו במיקום נמוך ונחות, לעומת הבקבוק הוורוד של קליה. האמת היא שחיכינו לשמוע מה יש לאפיקים לומר בנושא ולא התבדינו.

שבוע אחר-כך כבר צצו להן פתאום ידיעות יחסי ציבור של סנו אוקסיג'ן והשבוע, בחלק מהעיתונים, עלה לו פרינט סנו עם בקבוק גדול-גדול שבא לחפות על העלבון, ומספר לנו על כך שהוא המוצר המוביל במגזר החרדי וכל זה ואפילו שיש מבצעים.

גל אורן את וניש קליה? הכדור אצלכם...

לנור בתוך המשפחה

החלטה מעניינת הניחה השבוע את מרכך הכביסה 'לנור' עמוק 'בתוך המשפחה', בתחרות "מרעננת" של עיצוב זרי פרחים: לעצב אחד, לצלם אותו ליד מרכך לנור האהוב עליך ביותר (לא הספקנו לנסות את כולם, הלו) ולשלוח למייל המערכת של עיתון משפחה. יח"צנים שימו לב, זו בשורה עבורכם: המייל הזה עומד להתקע קצת בתקופה הקרובה.

מלבד הפרינט המסביר את המהלך, ל'לנור' יש גם סטריפ במדור "קיץ פורח" (שם, למרבה הפלא, לא מוזכר המבצע בכלל), חסות על מדור הפנאי, אשר לזוכות שם תינתן ערכת לנור מרעננת במיוחד וגם.. יח"צ במדור הצרכנות במגזין הנשים.

עם מהלך כזה מקיף, מן הסתם כל עורכי/ות מדורי הנשים בשאר העיתונים קפצו לומר "גם לי".

אם החסות הזו על העיתון מתחילה ונגמרת גם השבוע, יהיה חבל. מחכים לראות את ההשתלטות של 'לנור' לפחות גם בשבוע הבא, כדי להיות שם עד הסוף.

גם כאן, למען האמת, נדרשים המתחרים לתגובה מהירה.

אצבעות של אכזבות!

גילינו השבוע אינסרט 'אצבעות שוקולד' של בולטון לעלית, צבעוני, עם המון המון ביטויים דביקים ומלא מלא ציורים משונים ופרות מעופפות, כתוב בטון שכמעט אפשר לשמוע אותו צורח בלחץ היסטרי וקובע לנו בדיוק מה אנחנו אוהבים אפילו בלי לשאול.

הילדים מתבקשים לאסוף עטיפות צבעוניות ולהדביק במקומות המסומנים ב"חוברת איסוף עטיפות!!!" (סימני הקריאה המרוגשים במקור) וכל זה בשביל... נו טוב, בשביל כלום.

לא ברור אם בבולטון ביקשו להכניס לאופנה איסוף עטיפות שוקולד (ואז למה באינסרט בעיתון ולא בפעילות שטח, ולמה בחופש הגדול ולא במהלך הלימודים, ולמה בפורמט כל כך גדול ומסורבל ולא בגודל מתחשב יותר?) או פשוט פעלו בנסיון נחמד לגרום לילדים למצוא עניין באיסוף והדבקת עטיפות שוקולד בלי שום תועלת בסוף.

תקופת ההעתקות?

פתקי הממו האלו זכורים לי מאיפה שהוא. כן, פעם פרסום מימד השקיעו בפעילות טיזרים עם פתקים צהובים דביקים של ברכות הצלחה לכל המשפחה, עכשיו התור של בולטון לפזר כאלו בעיתונים בשביל דנונה.

רגע אחרי שבבלוג הפרסום פשקוויל עלו על העבודה הכמעט-דומה של קמפיין אפיקים לספרינג השבוע לבין קמפיין של מקאן מ-2004, מסתבר שלמחזר זה באופנה.

אנו צופים בקרוב פינת תחרות חדשה: מתי השתמשו בקוסנפט הזה לאחרונה?

הילדים של מימד

כמדומני שהיה זה נועם מנלה שדיבר באחת ההזדמנויות על הסכנה הטמונה בהצגת תמונות ילדים כויזו'אל הגדול והעיקרי של כמעט כל פרינט.

באמת אפשר כבר להתבלבל בין הילד של אוסם לילד של תנובה ולא לזכור ממש על מה דיברה המודעה ומה בדיוק היא ניסתה למכור.

מימד משחררים השבוע שני פרינטים עם ילדים, אחד לבייגל בייגל ועוד אחת לחטיפים שוגי. חסר איזה מבצע של אורנג' כדי שסדרת ילדי מימד תהיה מושלמת.

וכמוה גם הבלבול.

יחסי ציבור

השבוע בסוף העיתון מככבים קרמה, בהמשך לקמפיין וגם תנובה, בהמשך למבצע. פרינט המחמאה החדש גם הוא זוכה לתגבורת וגם משקה האנרגיה החדש של נביעות. המון סקרים ומספרים נחתו במערכות לאחרונה, עד כדי כך שמשפחה הקצו להם פינה נפרדת: 86% מהאמהות אוהבות פמפרס, 90% מהנשים משתמשות במרכך כביסה (לנור), 62% מהציבור לא אוהב לשטוף כלים (פיירי), וניש קליה יותר משתלם על פי מחקר מכון נילסן ועל פי מכון סמית הציבור החרדי שותה יותר מי ברז (מי ברק). החנות החדשה של חד פעמית גם היא בכותרות וכך גם סיום מבצע פרסיל ג'ל, חבילה חדשה של מירס ומתחם 'פססי מקס'.

'חדר הניתוח' בעיתון בקהילה יוחד לרקסונה (מימד) ואילו 'אחד העם' לביטוח איילון (גל אורן), לראיון במשפחה זכו פאפיה, מלכות וקסברגר וסנו.

סקירה בקצרה

מגזרים ממשיכים השבוע בקמפיין הבלתי נגמר של דפי הקהילה ובפרינט חדש לאחוזת יערים.

מקאן אריקסון עדיין כאן עם פרינט מקס פארק וגם עם מודעת החסכון בחשמל של חברת החשמל את משפחת מגנטי.

בולטון פוטנציאל עוד באויר עם קמפיין אור החיים וקמפיין מרכנתיל דרייב, מוסיפים מודעת ביטוח סיעודי למכבי ומודעת דנונה לשראוס, בתוספת הפתקיות.

פרסום מימד ממשיך עם קמפיין רקסונה, קוקה קולה וברנפקלס תלמה ומצרף לשורותיו את מודעות בייגלה, חדשה למחמאה ואחת לשוגי.

גל אורן BSD מחזיקים בעיתונות את קמפיין קליה ותנובה, תוצאות אפקטיביות מתחזקים את 'שפע כיף' ופרסום בראשית עוד פה עם קמפיין אושר עד ומזגני LG.

אפיקים מחדשים פרינט לכובעי ברוסלינו, ממשיכים בפרינט חדש לקמפיין האמא של אוסם, קמפיין ספרינג, קמפיין קרמה ומחזירים פייט לקליה עם מודעת סנו אוקסיג'ן.

טריו ממשיכים בפרינט חדש לקמפיין בית החולים ליס ליולדות.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד