י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
משרד החוץ מגנה

צעדה אנטישמית בקייב לציון דיוויזיית נאצית

בקייב יצאו אנטישמים בצעדה נאצית לציון היווסדה של דיוויזית האס.אס הנאצית | משרד החוץ הישראלי בחר לגנות בחריפות: "מצפים מממשלת אוקראינה לגנות תופעות בזויות מעין אלה בכל תוקף"

צעדה אנטישמית בקייב לציון דיוויזיית נאצית
ניאו נאצים צועדים-ארכיון צילום: צילומסך

משרד החוץ גינה את הצעדה האנטישמית בלב העיר קייב, הצעדה היתה לציון היווסדה של דיוויזית האס.אס "גליציה". יחידות הוואפן אס. אס. שהיו מעורבות בפשעים מהנוראיים שהתרחשו במהלך השואה.

בהודעה שפרסם משרד החוץ נאמר. "שימור זיכרון השואה ומאבק באנטישמיות אינם רק עניין פנימי של כל מדינה אלא חלק מאחריותה הקולקטיבית של חברה אנושית באשר היא. אנו מגנים את המשך האדרתם של משתפי פעולה עם הנאצים ומצפים מממשלת אוקראינה לגנות תופעות בזויות מעין אלה בכל תוקף ולמנוע את הישנותן".

‏בהודעה נאמר כי, "משרד החוץ רואה בדאגה את קיומו של המצעד אמש, בלב העיר קייב, לציון היווסדה של דיוויזית האס.אס "גליציה" יחידות הוואפן אס. אס. היו מעורבות בפשעים, מהנוראיים שהתרחשו במהלך השואה".

"שימור זיכרון השואה ומאבק באנטישמיות אינם רק עניין פנימי של כל מדינה אלא חלק מאחריותה הקולקטיבית של חברה אנושית באשר היא. אנו מגנים את המשך האדרתם של משתפי פעולה עם הנאצים ומצפים מממשלת אוקראינה לגנות תופעות בזויות מעין אלה בכל תוקף ולמנוע את הישנותן".

ניאו נאצים קייב משרד החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד