י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מתגייסים לסייע

מרגש: תורי ענק בת"א לתרומות דם לטובת הנפגעים באסון

בערים פתח תקווה ותל אביב מכריזים על ביטול כל המופעים הגדולים שתוכננו לכבוד ל"ג בעומר ובעיריית ת"א קוראים לתושבים לבוא ותרום דם | "מזמינים את תושבי העיר לתרום דם לטובת נפגעי האסון"

מרגש: תורי ענק בת"א לתרומות דם לטובת הנפגעים באסון
ניידת תרומת דם צילום: דוברות מד"א

האסון הגדול שהתרחש אמש (חמישי) במירון, מתרחש בדיוק בעיצומם של ימי הקיץ ובצל המופעים והתהלוכות שתוכננו מראש בערים הגדולות לל"ג בעומר. תל אביב ופתח תקווה מודיעות על ביטול המופעים. בנוסף, תורי ענק נרשמים בתל אביב של אזרחים שמתגייסים לסייע ולתרום דם עבור הנפגעים.

עיריית פתח תקווה פרסמה הודעה מטעם ראש העיר, רמי גרינברג. כי "לאור האסון הכבד והנורא בהר מירון בו נהרגו עשרות ונפצעו מאות, אני מעדכן כי אירועי לג' בעומר והתהלוכות שתוכננו היום בעיר - מבוטלות. כמו כן גם המופע של הזמר איתי לוי שעתיד היה להתקיים מחר בפארק הגדול - יבוטל. בנוגע למועד חדש נעדכן וכמובן ניתן מענה בכל הקשור לרכישת הכרטיסים. יהי זכרם של הנספים ברוך. רפואה שלימה לפצועים".

בהודעת עיריית תל אביב נאמר. "עם צאת השבת, בניין העירייה יואר בדגל ישראל לזכר הנספים באסון במירון. אנחנו מבקשים למסור את תנחומינו הכנים למשפחות הנספים. עובדים סוציאליים של צוות החירום העירוני הגיעו למכון לרפואה משפטית כדי ללוות את המשפחות בעת זיהוי יקיריהן, וכמו כן ניידת לתרומות דם של מד״א מוצבת עד השעה 13:30 בכיכר רבין. אנחנו מזמינים את תושבי העיר לתרום דם לטובת נפגעי האסון. בעקבות האסון, אירוע אמנות גראז׳ בגן החשמל שתוכנן להיום לא יתקיים".

איתן שוורץ דובר עיריית תל פרסם פוסט בפייסבוק וקרא להגיע לתרום דם. "בואו לתרום דם למען נפגעי האסון במירון! מד״א הציבו עמדות להתרמת דם בכיכר רבין שתהייה פתוחות עד לשעה 13:30. עשרות תושבים כבר הגיעו. במקום אחר ועצוב במיוחד - המכון לרפואה משפטית - צוותים של העירייה ממתינים מאז השכן המוקדמות של הבוקר למשפחות שתגענה לזיהוי יקיריהן. מחר נאיר את בניין העירייה בדגל ישראל".

"הלב מסרב להאמין לתמונות ולמספרים שזורמים מאתר האסון הנורא במירון" כתב ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, "בשם תושבי תל אביב-יפו, אני שולח תנחומים כנים למשפחות הנספים ואיחולי החלמה מהירה לפצועים".

אסון מירון תשפ"א תל אביב פתח תקווה רון חולדאי רמי גרינברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד