י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הטיולים בוטלו

האסון במירון: החינוך העצמאי בשורת הנחיות לבתי הספר

לאחר האסון הכבד בהר מירון שלח החינוך העצמאי מסמך הנחיות למנהלי המוסדות "אנו מניחים כי בבתי ספר רבים קיימת זיקה ישירה לאסור הנורא רח"ל"

האסון במירון: החינוך העצמאי בשורת הנחיות לבתי הספר
האסון במירון צילום: אבי גדלוביץ'

ממדי האסון הנורא מתחילים להתבהר בשעות שאחרי האסון, והגורמים השונים נערכים ליום שאחרי. גם בחינוך העצמאי נערכים לפתיחת שבוע הלימודים בשבוע הבא בצל האסון הקשה ותחת הכותרת "שבת משוש לבנו נהפך לאבל מחולנו" הם מעבירים הנחיות לצוות הפיקוח הניהול והייעוץ של החינוך העצמאי.

בראשית דבריו כותב המנהל הכללי הרב אליעזר סורוצקין: "אנו מניחים כי בבתי ספר רבים קיימת זיקה ישירה לאסור הנורא רח"ל, ילדים, הורים, בני משפחה ומכרים". עוד הוסיף: "כך גם - מטבע הדברים תלמידים ותלמידות רבים, כמו אנשי צוות חינוכי, נמצאים במצוקה ובמשבר".

"אבקש, כי בתיאום עם מערך הפיקוח והייעוץ תכינו את צוותי ההוראה, בעזרת חומרים מקצועיים שכבר הופצו לבתי הספר בשעות האחרונות - בידי מערך הייעוץ של החינוך העצמאי, לשיחות הרגעה לילדים. ותדריכו אותם בדברי חיזוק ואמונה, זאת לקראת יום ראשון הקרוב וכדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו בשעת הדחק", כותב הרב סורוצקין.

"עוד אוסיף, כי לבקשת מנהלים/ות והורים רבים, יש לדחות למועד מאוחר יותר טיולים שנקבעו למהלכו של השבוע הבא" הובהר, והוסבר כי: "בעשרות בתים שרויים רבים באבל כבד וכולם חווים עדיין את המסע הטראומטי (שבחלקו - טרם בא אל סופו) של רבבות מתפללים המתפנים מההר אל בתיהם, לא עת היערכות לנסיעה ויציאה לטיולים היא".

"נא לוודא יישום הנחיה זו, ולא ישמע שוד ושבר בגבולנו", סיכם המנהל הכללי.

אסון מירון תשפ"א החינוך העצמאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד