י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"רגע קשה בתולדות המדינה"

הגב' נתניהו: "אבלה יחד עם כל עם ישראל"

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, פרסמה מילים מחזקות למשפחות הנספים. "אבלה יחד עם כל עם ישראל" | הגב' נתניהו ציינה את הערבות ההדדית שמתגלה בעם ישראל ברגעים הקשים וקראה לצאת ולתרום דם

הגב' נתניהו: "אבלה יחד עם כל עם ישראל"
האסון במירון צילום: David Cohen/Flash90

שרה נתניהו רעיית ראש הממשלה מתייחסת לפני שמק קצר לאסון הקשה במירון: "אני אבלה יחד עם כל עם ישראל על הנספים באסון הנורא בהר מירון, אני מבקשת לחזק את המשפחות ביגונן הכבד, ולשלוח רפואה שלמה ומלאה לכל הפצועים, כולנו מחזקים את כוחות הביטחון וההצלה שפעלו באמונה ומתוך מסירות נפש ברגעים הקשים הלילה, התרגשתי לראות גם את ההתגייסות של רבים בעם ישראל שהלכו לתרום דם למען הפצועים בבתי החולים".

עוד כתבה שרה נתניהו. "זהו רגע קשה בתולדות מדינת ישראל, אסון נוראי, כל אזרחי ישראל מתייחדים עם היגון של המשפחות ומתפללים לשלום הפצועים".

גם יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה הגיב לאסון הנורא במירון אתמול בלילה. "‏אסון נוראי בהר מירון, שולח תנחומים למשפחות ההרוגים ואיחולי החלמה לפצועים".

מוקדם יותר אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אסון הר מירון הוא מן האסונות הכבדים ביותר שפקדו את מדינת ישראל. אנחנו דואבים על הנספים, ליבנו עם המשפחות וגם עם הפצועים שאנחנו מייחלים להחלמתם המלאה".

"היו פה מראות קורעי לב, אנשים שנמחצו אל המוות, כולל ילדים. חלק גדול מהנספים עדיין לא זוהה ואני מבקש להימנע מהפצת שמועות ברשתות החברתיות כי הדבר הזה קורע את לב המשפחות. תנו לרשויות לעבוד", אמר ראש הממשלה בזירה.

עוד אמר: "אני חייב גם לציין שהייתה פה פעולת חילוץ מהירה של המשטרה, כוחות החילוץ והביטחון ואנחנו אסירי תודה להם - הם מנעו אסון גדול בהרבה. אנחנו נערוך בדיקה יסודית, רצינית ומעמיקה כדי להבטיח שאסון כזה לא ישנה. אני מבקש להכריז ביום ראשון על יום אבל לאומי. בואו נתייחד כולנו עם היגון של המשפחות ותפילה לשלום הפצועים".

אסון מירון תשפ"א שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד