כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ריבלין יציב תנאי

בצל האסון: נתניהו יבקש מהנשיא להאריך את המנדט

בצל האסון הכבד שהתרחש בליל חמישי האחרון בהר מירון בו אבדו חייהם של 45 מפללים, ראש הממשלה יבקש מהנשיא להאריך את תקופת המנדט | אם יצליח נתניהו להוכיח לנשיא שהוא קרוב לפריצת דרך – הנשיא יסכים

בצל האסון: נתניהו יבקש מהנשיא להאריך את המנדט
נתניהו וריבלין בהלווית זכריה באומל הי"ד צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

האסון הכבד בהר מירון בליל חמישי האחרון תפס את המערכת הפוליטית בעיצומם של ימי מו"מ להרכבת ממשלה. המנדט אמנם נמצא בידי ראש הממשלה נתניהו, רך נדמה כי פריצת הדרך לממשלה קרובה יותר דווקא בגוש השינוי.

האסון הכבד במירון שנטל את חייהם של 45 מתפללים, דוחק הצידה באופן טבעי את המאמצים להרכבת הממשלה, וב'חדשות 12' מדווחת דפנה ליאל כי ראש הממשלה נתניהו צפוי לבקש מנשיא המדינה ריבלין להאריך את המנדט שקיבל להרכיב ממשלה - שאמור לפוג ביום שלישי הקרוב – בעוד מספר ימים.

לפי הדיווח של ליאל, הנישא יאות להאריך את תקופת המנדט שבידי נתניהו לזמן נוסף, בתנאי שהאחרון יציג בפניו נתונים שמוכחים כי הוא עומד בפני פריצת דרך ממשית להרכיב ממשלה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע ביום שישי לזירת האסון הנורא שאירע במירון ואמר כי בכוונתו להפוך את יום ראשון הקרוב ל"יום אבל לאומי" לסכר הנספים. בהמשך יום שישי הוכרז כי ההחלטה אכן עברה ומחר מוכרז בישראל "יום אבל" להתייחדות עם משפחות הנספים באסון. במסגר יום האבל הדגלים הרשמיים של מדינת ישראל יורדו לחצי התורן.

הנשיא ראובן ריבלין בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד