י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"די לאלימות!"

הח"כ מ'מרצ' הגיע לבקר את החרדי שהותקף ע"י ערבים

שבוע לאחר שהותקף על ידי צעירים ערבים בדרכו לכותל, הנהג החרדי יחיא ג'רדי זכה לביקור מחבר הכנסת מוסי רז מהמפלגה השמאלית, שכתב לאחר מכן: "הבעתי זעזוע מהמעשה - די לאלימות!"

הח"כ מ'מרצ' הגיע לבקר את החרדי שהותקף ע"י ערבים
יחיא ג'רדי צילום: באדיבות כאן 11

בעוד מפלגתו במגעים כחלק מניסיון הרכבת ממשלת השינוי, שלשום (חמישי) חבר הכנסת מוסי רז מ'מרצ' ביקר את הנהג ההסעות יחיא ג'רדי, אשר עבר לינץ' על ידי צעירים ערבים, כחלק מהעימותים שהיו בירושלים.

מוסי ביקר בביתו של גרדי בבית-שמש, ושוחח עמו ואיחל לרפואתו: ‏"באתי היום לבית שמש עם אנשי "תג מאיר" כדי לפגוש את יחיא גרדי שהותקף בשבוע שעבר באכזריות בידי פלסטינים בוואדי ג'וז".

"יחיא סובל מסחרחורת מאז ההתקפה וטרם שב לעבודתו. הבעתי זעזוע מהמעשה ואיחלתי רפואה שלמה. די לאלימות!", הוסיף בציוץ בחשבון הטוויטר שלו.

כזכור בשבוע שעבר יחיא הוכה על ידי קבוצת צעיריך ערבים בדרכו אל הכותל, זאת לאחר שבאותו יום יתקיימו מספר אירועי מתיחות בירושלים.

"עמדתי בפקק והתחילו לזרוק לי אבנים על החלון", סיפר הנהג יחיא ג'רדי, אשר מתגורר בבית-שמש ועלה לפני 17 שנה לארץ מתימן, והמשיך, "נתנו לי מכות, רצו להרוג אותי. חשבתי שאני אמות".

יחיא סיפר כי הסיע כחלק מעבודתו ילדים לירושלים, ולאחר מכן רצה לנסוע לכותל, אך לא ידע על המהומות שהיו בעיר: "הם תפסו אותי והתחילו להרביץ, אמרתי להם 'למה אתם עושים את זה, מה עשיתי לכם?', אבל הם קפצו עליי".

"חשבתי שאני הולך למות. כולי חלש. חשבתי שאני לא חוזר הביתה כבר ואני מת", סיפר הנהג ההסעות ל'כאן חדשות'.

יחיא ג'רדי מוסי רז מרצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד