ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

אולמי תמיר מציגים: 'חתונה בשטיבל'

זה קרה באולמי רמת תמיר: התקרה באולם בו היו אמורים לחגוג חתונה קרסה - והזוג והמוזמנים נשלחו ל... בית כנסת • המשפחה זועמת: לקחו תשלום מראש, למרות שידעו שלא ניתן יהיה לחגוג באולם • צפו בתיעוד המזעזע

מפה חד פעמית מכסה את הספרים בבית הכנסת...
מפה חד פעמית מכסה את הספרים בבית הכנסת...

חתונה. האירוע המרגש ביותר בחיי בני זוג המקימים בית נאמן בישראל. אבל אצל בני זוג שהתחתנו אמש (ב) במתחם אולמי תמיר בירושלים, זה היה ערב שאפילו בתמונות יצא גרוע.

תקרת האולם בו הייתה אמורה להערך חתונתם קרסה מספר ימים לפני החתונה, אולם בעלי האולם, שידעו שלא ניתן יהיה לקיים את האירוע באולם, לא טרחו להתקשר ולהודיע לבני הזוג על הצורך להערך מחדש. מצד שני הם התקשרו להודיע שיש לסגור את החשבון של האירוע, יום לפני החתונה.

בני הזוג, שהגיעו לאולם ביום חתונתם הופתעו למצוא עצמם נדחקים, יחד עם אורחיהם, ב... בית הכנסת של בית האבות הממוקם במקום. היה קשה לזוז או לרקוד, מספרים האורחים, ומי מדבר על זה שלא היה אוורור נאות, דבר שלא קיים בקומת בית הכנסת.

אחד האורחים מספר: "אמנם קישטו את הספריה של בית הכנסת במפה חד-פעמית, אך העליבות חגגה, ובעלי האולם אפילו לא טרחו להתנצל. האוכל הוגש קר, ואפילו השתיה הקרה הוגשה חמה, ישירות מהארגזים. הם לא טרחו להקל על בעלי האירוע, אלא אפילו לא הקשיבו. לא היה אוויר. אורחים שהגיעו לחתונה וראו אולם ריק, סבו על עקבותיהם, ואלו שכן מצאו את המקום בו התרחשה החתונה - עזבו מהר את המקום, מחוסר אוויר ומחוסר מקום לזוז".

כתב אתר 'בחדרי חרדים', שהוזמן על ידי בני המשפחה זועמים אל המקום, כדי שיראה במו-עיניו את הזוועה, הופתע לשמוע כי בעלי האולם אפילו אינם מוכנים לדון אפילו על החזרת חלק מהתשלום, שלא לדבר על החזרת הכסף כולו - ולפצות את החתן והכלה.

צלמנו את התמונות המתעדות את האולם ההרוס, ואת בית הכנסת שעבר הסבה לאולם. שמענו עדויות כי התקרה קרסה די זמן לפני החתונה. "הייתה לבעלי האולם שהות להודיע למשפחות על התקלה, ואף לאפשר להחליט מה לעשות. תחת זאת הם התנהגו בחוסר אמינות, וגבו את הכסף מראש, כדי שלא נוכל לעבור למקום אחר", הם אומרים.

אורח שצפה כאשר צילמנו את האולם שתקרתו קרסה אמר: "כמו שזה נראה, עדיף היה לפרק את התקרה ולקיים את האירוע באולם, מאשר לשלוח אותנו לבית הכנסת".

ביקשנו את תגובת בעל האולם, אך עד לשעה זו טרם התקבלה תגובתו. במידה ותגיע - נפרסמה.































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד