ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
פתרון לקיץ

הכינו את ילדיכם לעונת הקיץ עם ד"ר פישר סרקל קיץ

ד"ר פישר סרקל קיץ שמפו ומרכך - הפתרון הבדוק לטיפול בשיער גם מפני נזקי הקיץ והכלור • הכינו את ילדכם

הכינו את ילדיכם לעונת הקיץ עם ד"ר פישר סרקל קיץ
סרקל צילום: יח"צ

עונת הקיץ הגיעה ואיתה השמש, הים והבריכה. כל אמא יודעת שבכל קיץ הילדים מבלים שעות רבות בשמש, ואף שוהים רבות בבריכה או בחופי הים.  

מה שלא כל אמא יודעת הוא שכמו שאנו שומרים על בריאות העור בהגנה מפני חשיפת קרני השמש המזיקות, חשוב לשמור גם על בריאות השיער והקרקפת של ילדנו.

ממחקר שבוצע ב-2019 בקרב אנשים הנוהגים לשהות בבריכות שחייה באופן תדיר, עלה כי: 72% הרגישו יובש בשיער, 67% חשו יובש בקרקפת ו-65% התלוננו על רגישות בעור הקרקפת. עוד ידוע כי קרני השמש פוגעות באופן ישיר במרקם השיער ובעור הקרקפת. על מנת לשמור על בריאות ילדנו, פיתחו במעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר תכשירים ייחודיים ובלעדיים שבנוסף לשמירה על היגיינת השיער מסייעים גם בהתמודדות עם נזקי הקיץ והכלור על השיער והקרקפת. סדרת סרקל קיץ מכילה שמפו ומרכך לילדים, המותאמים לשימוש יומיומי גם ללא שהייה בבריכה. התכשירים ללא דמעות, נבדקו דרמטולוגית ועברו את מבדק סנסיטיב - המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד.

הסדרה מבוססת על רכיב ייחודיPeach leaf extract  - שמקורו במחוז Yamanashi  השוכן למרגלות הר הפוג'י, באתר מס' 1 לגידול אפרסקים ביפן. תמצית עלי האפרסק נחשבת כבעלת סגולות רבות כאשר אחת מהן נבדקה מחקרית והוכחה כמסייעת בטיפול ובהפחתת נזקי כלור ובמניעת יובש הנגרמים לשיער ולעור הקרקפת כתוצאה משהייה במי הבריכה.

הנוסחה הייחודית של סרקל קיץ מכילה רוזמרין, שומרת על השיער רך ונקי, מתירה קשרים ומסייעת בשמירה על לחות, גמישות וחיוניות השיער, למראה שיער בריא, חזק ומלא ברק. בריח המוכר והאהוב של סרקל הנשאר לאורך זמן.

סדרת סרקל של ד"ר פישר הינה הסדרה המובילה והאהובה על הורים וילדים, המסייעת בשמירה על היגיינת השיער כבר למעלה מ-30 שנה וכוללת מגוון תכשירים לשימוש יומיומי.

מבצעי השקה לתחילת חודש מאי ברשתות השיווק: 19.90 ₪

תכולה: 750 מ"ל

להשיג ברשתות השיווק, בתי המרקחת הפרטיים ובחנויות נבחרות

אודות ד"ר פישר: אנו בד"ר פישר משלבים למעלה מ-55 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

 

ד"ר פישר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד