י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"לעם ישראל יש לב אחד"

אסון מירון: נתניהו ביקר פצועים בביה"ח רמב"ם

ראש הממשלה נתניהו הגיע היום לבית החולים רמב"ם בחיפה שם פגש מספר פצועים מהאסון הקשה שאירע בליל חמישי במירון. "ליבנו עם הפצועים וכולנו מייחלים ומתפללים להחלמתם המלאה"

אסון מירון: נתניהו ביקר פצועים בביה"ח רמב"ם
נתניהו מבקר פצוע בביה"ח צילום: חיים צח, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (ראשון) מספר פצועים מהאסון הקשה במירון המאושפזים בבית החולים רמב"ם בחיפה.

ראש הממשלה אמר בתום הביקור: "סיימתי עכשיו ביקור של חולים שנפגעו באסון הר מירון. התרשמתי כאן מהטיפול הנפלא שהם מקבלים על ידי הצוות הרפואי כפי שהתרשמתי גם מפעולת החילוץ, שללא ספק הצילה חיים, כולל של חלק מהאנשים שנמצאים כאן".

"אנחנו מתפללים לשלומם. אחד ההורים אמר לי את המשפט שמסכם את הכל: "פה מגלים שלעם ישראל יש לב אחד". ליבנו עם הפצועים וכולנו מייחלים ומתפללים להחלמתם המלאה".

ביקורו של רה"מ הוא המשך לתרומת דם שתרם למען פצועי מירון, ביום שישי אמר ראש הממשלה. "כמו רבים מאזרחי ישראל באתי לתרום דם כאקט של הזדהות עם הפצועים וכאקט של הזדהות עם הטרגדיה הנוראית שקרתה, ברגעי מבחן העם שלנו מתלכד וזה מה שאנחנו עושים ברגע זה גם כן, אני אעשה הכל, ממשלת ישראל תעשה הכול, לעזור למשפחות הנספים. אנחנו יודעים את הצער העמוק שלכם, אנחנו יודעים שעולמכם חרב - אנחנו נעזור לכם להשתקם בכל דרך שנתונה בידינו".

נתניהו אמר כי שוחח לאחר האירוע עם הנשיא ביידן, "הוא התקשר אליי וביקש להביע את תנחומיו וצערו על הטרגדיה שהתרחשה כאן. אני מודה לו בשמכם אזרחי ישראל. כמו גם לנשיא פוטין, לראש ממשלת הודו נרנדרה מודי, למנהיגי אירופה, מנהיגים בעולם הערבי - מבחריין, האמירויות ומנהיגים רבים אחרים שמשתתפים בצערנו ובצערם של כל אזרחי ישראל".

אסון מירון תשפ"א בנימין נתניהו בית החולים רמב"ם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד