י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אין, ולא יהיה שינוי"

למרות הרבנים: סמוטריץ' ובן-גביר מתנגדים להישענות על רע"מ

לאחר ששני רבנים מהמגזר הדת"ל הודיעו כי הם לא מתנגדים לממשלה שתישען על רע"מ, סמוטריץ' משגר הודעה בה הוא מבהיר כי לא ישנה את דעתו: "הבהרתי את הדברים אמש לרה"מ בפגישתנו" | גם יו"ר 'עוצמה יהודית', איתמר בן-גביר, הודיע שהוא מתנגד: "לא נשתף פעולה עם עבאס"

למרות הרבנים: סמוטריץ' ובן-גביר מתנגדים להישענות על רע"מ
סמוטריץ ובן גביר צילום: יונתן זינדל = פלאש 90

לא נכנעים: לאחר שרבנים מהציונות הדתית הודיעו כי הם מאפשרים לשבת בממשלה שתישען על 'רע"מ', הבוקר (שני) ראשי 'הציונות הדתית' ו'עוצמה יהודית' מודיעים כי הם לא ישנו את דעתם.

"אין ולא יהיה שינוי בעמדת הציונות הדתית לגבי הישענות על תומכי מחבלים ששוללים את קיומה של ישראל כמדינה יהודית", 'הציונות הדתית' מסרה והמשיכה, "מי שיעלה על דעתו להקים ממשלה שכזו שתסכן את המדינה היהודית ישא אות קין עד אחרון ימיו".

"ח"כ בצלאל סמוטריץ' הבהיר את הדברים אמש לראש הממשלה בפגישתם ואף הבהיר לו שיפעל בכל הכלים שלרשותו על מנת לוודא שממשלה שכזו לא תקום", הוסיפו.

בנוסף, תקפו לראשונה את נתניהו: "מצער מאוד שראש הממשלה, שהצהיר מעל כל במה שלא יקים בשום אופן ממשלה עם תומכי הטרור פועל ללא לאות להקים ממשלה כזו".

גם יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר הודיע כי לא שינה את דעתו:‏ "לא נשתף פעולה, לא בהימנעות ולא בשום קונסטלציה, עם מנסור עבאס - אוי ואבוי אם הוא יהיה ממליך מלכים. אם הוא האיש המרכזי שמוביל להקמת ממשלה, ברור שבכל סוגיה נתניהו יידרש לאישורו".

"אם הייתי מסכים להיות בממשלה עם עבאס", אמר בן-גביר בראיון ל'גל"צ' והמשיך, "הייתי מקבל כמעט כל תפקיד שר שאני רוצה. אוהב את נתניהו ורוצה בשלטונו, אבל דבר אחד חשוב לי יותר - לא לפגוע בחיילי צה"ל".

כזכור, 2 רבנים מהמגזר הדתי-לאומי, הרב ישראל טאו והרב שמואל אליהו, הודיעו כי הם לא מתנגדים לממשלה שתישען על רע"מ, זאת בניגוד להצהרותיהם לפני כן.

בצלאל סמוטריץ איתמר בן גביר מפלגת רע"מ ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד