י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הרגיש את הנולד

"אמא, תתפללי עליי": החשש של הנער בנסיעה למירון

לאחר ששלשום הובא למנוחות, הבוקר התראיינה אמו של שלמה זלמן לייבוביץ ז"ל, שנהרג באסון במירון, ושיתפה כי במהלך הנסיעה הוא התקשר וביקש שתתפלל עליו: "אני לא מרגיש טוב שנסעתי למירון" | בהמשך אף ספדה האם לבנה: "הוגה בתורה, נעים הליכות"

"אמא, תתפללי עליי": החשש של הנער בנסיעה למירון
ההרוגים באסון מירון תשפ"א צילום: באדיבות המשפחות

עם תחילת ימי האבל, הבוקר (שני), שרה לייבוביץ, אמו של אחד ההרוגים באסון מירון, שיתפה כי עוד בדרך להר, לבנה היו חששות.

"בני, שלמה־זלמן, התקשר אליי בדרך למירון", שיתפה שרה אמו של הנער שלמה זלמן ליבוביץ ז"ל שנהרג באירוע הקשה במירון, בראיון ל'ידיעות אחרונות' והמשיכה, "הוא ביקש; 'אמא, אני באוטובוס, לא יודע להסביר אבל יש לי, בקשה אלייך'".

הנער המשיך: "'אני לא מרגיש טוב שנסעתי ככה למירון, אין לי תחושה טובה, תתפללי עליי ממש חזק, לא יודע מה יש לי, תתפללי אמא, תבטיחי לי, לא מבין למה אני נוסע'".

שלמה זלמן ז"ל בן ה-18, חש ככל הנראה שמשהו רע עתיד להתרחש ובדרכו למירון התקשר לאמו שרה, סיפר לה על התלבטותו וביקש שתתפלל למענו.

"לא יודעת מה עבר על בני, איש תבונה ונתינה, שהתקשר אליי אחר הצהרים ואמר לי כך", שחזרה האם בבכי והמשיכה, "זה בן מיוחד, בן בכור שלפני כמה חודשים איבד את סבו, הרב עוזר דרורי ז"ל ממחלת הקורונה".

היא הוסיפה: "כשהסב נפטר זו הייתה מכה גדולה לכולנו, וזלמן, כנכד הבכור, היה בקשר מיוחד איתו. עוד לא התאוששנו מפטירת הסב ועכשיו נחתה עלינו מכה קשה מאוד. זה לא נתפס".

"עלם חמודות שנקטף בגיל 18. הוגה בתורה, נעים הליכות. אני לא מפסיקה לחשוב על המילים האחרונות שאמר לי: 'אמא, תתפללי עליי ממש חזק'", סיכמה.

אסון מירון תשפ"א שלמה זלמן ליבוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד