י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עמד במבחן

עבאס מגנה את הפיגוע: "פגיעה בחפים מפשע"

על רקע התמיכה של כמה רבנים בממשלה שתישען על מפלגתו, יו"ר 'רע"מ' עושה עוד צעד אל עבר סמוטריץ', ומגנה את הפיגוע בצומת תפוח: "קורא לשמור על חיי אדם" | בנוסף טען: "חזון רע"מ - חזון של שלום"

עבאס מגנה את הפיגוע: "פגיעה בחפים מפשע"
זירת הפיגוע בצומת תפוח צילום: הצלה ללא גבולות

פחות מ-24 שעות לאחר הפיגוע בצומת תפוח, הבוקר (שני) יו"ר 'רע"מ' מנסור עבאס צוטט כמי שמגנה את הפיגוע, וקורא לשמור על חיי אדם.

יו"ר 'התנועה האסלאמית' אמר, כך על פי 'חדשות 12', כי הוא מתנגד הפיגוע: "כמי שניסח את חזון רע״מ, חזון של שלום וביטחון הדדי, שותפות וסובלנות בין העמים, אני מתנגד חד משמעית לכל פגיעה בחפים מפשע".

"אני קורא לשמור על חיי אדם ולתת תקוה שאפשר לחיות ביחד בשלום", צוטט עבאס, בראיון שהעניק במוצ"ש האחרון, ובו לא פסל אפשרות כי יתמוך בממשלה שסמוטריץ' נמצא בתוכה.

"באתי לפוליטיקה בגישה אחרת שלא מחרימה איש", טען והמשיך, "אנחנו לא ניכנס לפרטי המגעים אבל מבחינתנו הכרזנו שמי שתהיה לו אופציה להקים ממשלה - אנחנו נמצאים שם במקביל להסכמה על מספר דרישות שאנחנו מעלים מול כל מועמד לראשות הממשלה".

"לכל צד יש את היתרונות והחסרונות. רע"ם בחרה לעצמה שיטה שהיא פותחת אופציות. אנחנו רוצים לבנות את המודל של שלנו גם עם הימין, ולא רק את עם השמאל", הוסיף בראיון ל'חדשות 12'.

בנוסף התייחס לקשר הפוליטי בינו לבין בנט: "כנראה רע"ם וגם ימינה יכריעו את הקמת הממשלה בדקה ה-90. כדי שתקום ממשלה בישראל אז ימינה ורע"ם צריכות להיות באותו צד. זה לא העניין שהחלטנו, זו פשוט המציאות".

"עומק המחויבות בין הצדדים ייקבע איפה אנחנו נהיה. לא בטוח שאקבל החלטה ביום שני - קבענו שאנחנו נהיה הסיומת להקמת ממשלה - מי שיש לו 58-59 מנדטים, אז רע"ם יכולה לעזור", טען.

עוד המשיך: "אין לי נטייה לאף גוש מסוים, אבל אני יודע שיש מאמצים לפתור כל מיני בעיות, אני לא יודע אם זה יצליח".

מפלגת רע"מ מנסור עבאס בצלאל סמוטריץ נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד