ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

עזרו לים המלח להיבחר לשבעת פלאי עולם החדשים

ים המלח עלה לגמר אתרי שבעת פלאי עולם החדשים • ניתן להצביע באמצעות אתר האינטרנט הרשמי של התחרות או בשליחת SMS

עזרו לים המלח להיבחר לשבעת פלאי עולם החדשים

ים המלח עלה לשלב הגמר בתחרות שבעת פלאי עולם הטבע, ומתמודד בימים אלו על ליבם וקולותיהם של כמיליארד איש מרחבי העולם, מול 27 אתרים נוספים, בהם נהר האמזונס, איי הגלפאגוס, הגרנד קניון, האיים המלדיביים ועוד.

ים המלח נרשם לתחרות לפני כשנה ביוזמת המועצה האזורית מגילות ים-המלח. שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב הודיע כי משרד התיירות יוביל בשנתיים הקרובות את הקמפיין למען זכייתו של ים המלח. במסגרת הקמפיין, ידגיש המשרד את סגולותיו של ים המלח ויקדם את התיירות לאזור.

ים המלח הידוע בכינויו גם כים המוות, ייחודי בעולם כולו בשל הרכב המינרלים העשיר במים, אדי הברום והחמצן המרפאים שבאוויר, הבוץ המיוחד בקרקעיתו, המעיינות החמים, וקרני השמש העוברות סינון טבעי. בזכות כל אלו הפך המקום לאזור בריאות ומזור. תיירים ומבקרים מגיעים אליו מכל רחבי העולם כדי לנוח, להחלים ולהתפנק במלונות ובאתרי הספא הרבים וגם כדי ליהנות מהנופים והמרהיבים והאתרים המגוונים. באזור יש פינות חמד רבות: נציבי מלח מפוסלים מעטרים את שולי הימה הרוגעת, שרידי ישובים קדומים נתגלו בשיפולי הגבעות, מעיינות נובעים למרגלות המצוקים ויעלים ביישניות חומקות אל אפיקי נחלים.

סביב לים המלח התפתחה תעשיית תיירות משגשגת ושופעת אתגרים. כאן אפשר לצאת לטיולים רגליים, טיולי רכיבה על גבי חמורים וגמלים, טיולי ג'יפים, אופניים או גלישת צוקים. גם אתם מוזמנים לטייל באתרי הטבע הקסומים – עין גדי, עינות צוקים נחל ערוגות ונחל דוד, להתרשם מהאתרים ההיסטוריים – מצדה, מערות קומראן, בהן נמצאו המגילות הגנוזות ועוד ולצפות בירבוע, בטריסטמית, בחרדון המדבר ביעלים ובצמחייה המיוחדת וליהנות מאווירה מדברית חמה ואותנטית.

• להצבעה באמצעות SMS: שילחו את המילים "ים המלח" למספר 2244 בעלות של 1 ש"ח למסרון.

• להצבעה באתר התחרות הרשמי לחצו כאן

• לפרטים נוספים על ים המלח באתר התחרות לחצו כאן

• לאפשרויות טיול באיזור ים המלח, מדבר יהודה ואיזור הדרום הכנסו למדור תיירות בישראל
ים המלח שבעת פלאי עולם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד