י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
כבוד לאטא

האמת מאחורי התמונה שהפכה ויראלית ברשתות החברתיות בעולם

צלם טורקי פרסם תמונה בחשבון האינסטגרם שלו, תיעוד שהפך להיות ויראלי|  הצלם סיפר ל'בחדרי חרדים' על האמת המסתתרת מאחורי התמונה שמועמדת לפרס הצלחה בקטגוריית "תחרות הצילום הממלכתית"

האמת מאחורי התמונה שהפכה ויראלית ברשתות החברתיות בעולם
הציפור והחיילים צילום: מתוך האינסטגרם של fatih cindemirrr

תיעוד מרתק של הצלם הטורקי פייס סינדמירר, מאנקרה בסמוך למאוזוליאום של אטאטורק, שהיה מייסד הרפובליקה של טורקיה, הפך לוויראלי ברשתות החברתיות בעולם.

הצלם כינה את התמונה, "כבוד לאטא" (RESPECT TO ATA) על שם מייסדה של הרפובליקה של טורקיה ונשיאה הראשון, אטאטורק נחשב לאבי האומה הטורקית, ובטורקיה רוחשים לו כבוד רב.

הצלם שפרסם את התמונה בחשבון האינסטגרם שלו. סיפר ל"בחדרי חרדים" כי "ביום חורפי נסעתי למאוזוליאום של אטאטורק לצלם וראיתי שעוף העקעק, (Magpie) מחקה את החיילים שצעדו שם. במשך זמן מה חיכיתי לצלם את החיילים ואת הציפור ביחד", סיפר הצלם ל"בחדרי חרדים", "אבל לא הצלחתי בגלל שהציפור הלכה משם כל פעם שהחיילים התחילו לצעוד".

"לבסוף" סיפר הצלם, "באותו יום, באותו מקום, צילמתי את התצלום של החיילים והציפור בנפרד, ואז חיברתי את שני התצלומים הנפרדים האלה". התמונה מועמדת לזכות בפרס הצלחה בקטגוריית "תחרות הצילום הממלכתית ה -19" בטורקיה.

ציפור חיילים טורקיה אינסטגרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד