י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אחד במצב קשה מאוד"

הרב של תלמידי הישיבה שנפצעו בפיגוע: "תתפללו"

לאחר שתלמידיו נפגעו בפיגוע בצומת תפוח, ראש ישיבת איתמר הרב יהושע ון דייק שוחח עם 'בחדרי' וביקש שיתפללו לרפואתם: "בית המדרש לא פסק כל הלילה" | בנוסף סיפר: "נקודת החיכוך היא שהתלמידים באים לישיבה בימי ראשון"

הרב של תלמידי הישיבה שנפצעו בפיגוע: "תתפללו"
הרב יהושע ון דייק צילום: צילום מסך: עמוד היוטיוב של ישיבת איתמר

כשתלמידיו בבית-החולים, הבוקר (שני) ראש הישיבה הגבוהה באיתמר הרב יהושע ון דייק שוחח עם 'בחדרי חרדים', וביקש שיתפללו לרפואת התלמידים.

"אחד במצב קשה מאוד וגם השני קשה", סיפר על מצבם של שני הבחורים מתוך השלושה והמשיך, "הלכתי לבקר את התלמידים בבית החולים, ובמקביל בית המדרש לא פסק כל הלילה. אנחנו מתפללים, צריך הרבה מאוד ישועות".

הרב סיפר על האזור: "הישיבה בתוך הישוב איתמר, כך שאנחנו לא באזור רגוע. זה אזור שיש הרבה "בני דודים". אנחנו לא מתעסקים עם זה, יש את כוחות הביטחון. נקודת החיכוך היחידה היא שהתלמידים באים לישיבה ביום ראשון".

"בימים הקשים האלה צריך להרבות באהבה ובחיבור בין עם ישראל. אנחנו ממשיכים להרבות בתורה, בית המדרש שלנו הוא על שם משפחת פוגל שנרצחה, ומאז אנחנו עולים וממשיכים בתורה, וכך נמשיך", הוסיף.

לבסוף ביקש שיתפללו לרפואת תלמידיו: "אני מבקש מכל מי שיכול להתפלל שיתפלל לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל. צריך ישועות".

כזכור, אתמול אירע פיגוע בצומת תפוח בשעות אחר הצהרים. בתיעוד, נראה רכב לבן מסוג יונדאי עוצר בסמוך לתחנה, בה שהו באותה עת מספר בני אדם, ופותח באש - ממנה נפגעו שלושה צעירים.

שמות הפצועים לתפילה: יהודה בן מילכה (גוואטה) מירושלים,בניה בן אביבה (פרץ) מבית שאן, ועמיחי בן רונית (חלא) מצפת.

פיגוע איתמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד