ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אסון מירון תשפ"א

פצח במיזם כתיבת ספר תורה לע"נ ההרוגים ונתקל באינטרסנטים

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אמר דודו של הנער אליהו שמואל כהן ז"ל בכאב: "לא מספיק אחיין שלי מת? סה"כ רציתי לעשות משהו טוב, למה הרוע הזה?" | "קשה לי עדיין לדבר על אליהו שמואל בלשון עבר"

פצח במיזם כתיבת ספר תורה לע"נ ההרוגים ונתקל באינטרסנטים
אליהו שמואל כהן ז"ל צילום: באדיבות המצלם

מיכאל כהן דוד של ההרוג אליהו שמואל כהן ז"ל מאסון מירון רצה לעשות מיזם נפלא לע"נ אחיינו ושאר ההרוגים ז"ל. מיזם גדול שכולם יהיו שותפים בו, אך הוא נתקל במשהו שהוא לא ציפה, חכמי מקלדת למיניהם שהפיצו עליו שמדובר בקמפיין שקר ומי שעומד מאחורי היזמה זה סתם אנשים המנצלים את האסון.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אמר מיכאל בכאב: "לא מספיק אחיין שלי מת? סה"כ רציתי לעשות משהו טוב, למה הרוע הזה?".

עוד הוסיף: "קשה לי עדיין לדבר על אליהו שמואל בלשון עבר, רק לפני כמה חודשים הוא ארגן בישיבה שלו מיזם סיום הש"ס שמבוצע בפעם השנייה כבר, רק שהפעם זה יהיה כבר לע"נ, ואני אמשיך לדאוג להנציח את שמו ואת שם שאר ההרוגים באסון הנורא על גבי הס"ת למרות שיש כאלו שניסו להכשיל ולגרום לי צער שאין לתאר".

בתיאור המיזם כתב: "כמו כולם גם אני עליתי לרבי שמעון להתרומם, להתעלות, לשיר "אני מאמין בביאת המשיח"... לפתע אני שומע זעקות, קריאות בקשר, כוחות אדירים מתחילים בפינוי מהיר של ההר בעוד שעל פני חולפים עשרות של מגישי עזרה, הבנתי שמשהו קרה, משהו חמור".

לא האמנתי שזה יפגע בי, בכולנו. כל כך חזק כל כך עמוק, בלב בתוכו של כל אחד ואחת מאיתנו, וגם שיתברר לי שאחיין שלי הוא אחד מהם סירבתי לאמין, חיכיתי להודעה הרשמית מהכוחות המוסמכים לכך... על הלוויה אין לי כוח אפילו להתחיל לדבר כשהמסע התחיל בשמגר. אלפי אנשים, אף אחד כבר לא יודע מה הלוויה שלו, גופה אחר גופה.

"אז מה נשאר לנו? להנציח את שמם, לזכר עולמים, לנספים על קדושת רבי שמעון בזמן כ"כ קדוש" סיכם מיכאל את תיאור המיזם.

אסון מירון תשפ"א ספר תורה מאצ'ינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד