י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אי אפשר להסתתר"

למרות החסינות: חה"כ בן-גביר תובע את הבכיר ממרצ

יו"ר 'עוצמה יהודית' תבע את בכיר 'מרצ' לאחר שהאחרון קרא לבן-גביר 'מחבל' בקרב בטוויטר: "בגדר לשון הרע" | בנוסף טען כי גולן לא יכול להשתמש בחסינותו: "גם לח"כ אין חסינות להעליל עלילות"

למרות החסינות: חה"כ בן-גביר תובע את הבכיר ממרצ
יאיר גולן/איתמר בן גביר צילום: משה שי/יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שהתעמתו בשבועות האחרונים בטוויטר, היום (שני) יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן-גביר הגיש תביעה נגד בכיר 'מרצ' חבר הכנסת יאיר גולן.

בן-גביר תובע על כך שבמסגרת קרב בטוויטר, גולן טען מספר פעמים כי יו"ר 'עוצמה יהודית' הוא לא פחות מ'מחבל': "המחבל שהורשע בחברות בארגון טרור והסתה לגזענות, איתמר בן גביר", צייץ בטוויטר גולן והמשיך, "טען מעל בימת הכנסת שעשו לכהנא 'רצח אופי'. הנה לקט ציטוטים של כהנא".

עוד צייץ בהקשר אחר גולן: "אלו פני הימין הביביסטי. מעדיפים מחבל, גזען, הומופוב, כהניסט שאיים על רבין ולא גויס כי היה חבר בארגון
טרור, על פני מי ששירת בצה״ל 38 שנה והגן בגופו על ישראל. הגיע הזמן להעביר את התנועה האנטי־ציונית הזאת לפח הזבל של ההיסטוריה".

ח"כ בן גביר מסר כי "ציוציו של ח"כ גולן הם בגדר לשון הרע אשר נעשו במטרה מכוונת להכפיש את שמו ולהשחיר את דמותו בעיני הרבים ולפגוע בו מול קהל מצביעיו לכנסת".

בן-גביר נימק למה הוא יכול לתבוע את גולן: "לאור זאת, הגשתי תביעה נגד ח"כ גולן בבית המשפט: אי אפשר להסתתר מאחרי החסינות, גם לח"כ אין חסינות להעליל עלילות.

מרצ יאיר גולן איתמר בן גביר תביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד