י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אסון מירון תשפ"א

אביגדור ליברמן: "הנהגת ש"ס ויהדות התורה צריכה להתפטר"

אביגדור ליברמן בישיבת הסיעה מבהיר על הפוליטיקה "אם כל ראשי המפלגות מתיישבים היום בתשע בערב עד תשע בבוקר אפשר לצאת עם ממשלת שינוי" ועל מירון "אין ספק שהנהגת ש"ס ויהדות התורה חייבים להסיק מסקנות ולהתפטר"

אביגדור ליברמן: "הנהגת ש"ס ויהדות התורה צריכה להתפטר"
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו התייחס לאסון הר מירון ואמר: "אין מנוס וחייבים למנות וועדת חקירה ממלכתית כי אחרת לא נקבל תשובות אמיתיות.

עוד קרא ח"כ ליברמן לראשי המפלגות החרדיות להתפטר: "אין ספק שהנהגת ש"ס ויהדות התורה חייבים להסיק מסקנות ולהתפטר. אני קורא לאריה דרעי לליצמן וגפני להסיק מסקנות אישיות, לקחת אחריות ולהתפטר ולא למצוא איזה שהוא ש.ג ולא לגלגל את כל האחריות על מפקד המחוז".

"‏אני רוצה להביע את תנחומי למשפחות ההרוגים באסון הר מירון, להחלמה מהירה לנפגעים, וכמובן החלמה מהירה לפצועים בפיגוע בצומת תפוח בשומרון. למרות שכולנו עדיין בהלם אנחנו חייבים לשאול את עצמנו איך זה יכול לקרות? אחרי כל מה שעברנו, פסטיבל ערד, אירועי משחקי מכביה, אותו אירוע של אסון ורסאי וגם לצערי אותה החיילת שנהרגה בחזרה בהר הרצל. יש להקים ועדת חקירה ממלכתית, כל ניסיון למנות ועדה אחרת זה ניסיון להתחמק להמלט מאחריות, ואנחנו לא מתכוונים לתת את זה" הוסיף ליברמן.

ליברמן המשיך בשיטת 'הפרד ומשול': "אני גם חייב פה לשבח את הציבור החרדי ואני מדגיש הציבור החרדי ולא את הפוליטיקאים החרדים. אני שמעתי רבים מנציגי הציבור החרדי שהופיעו בתקשורת, כתבו ודרשו אותו דבר- דרשו למנות ועדת חקירה ממלכתית כי הם דורשים תשובות והם זכאים לקבל תשובות כמו כולנו. הרי בסופו של דבר כל מה שקרה שם קרה בניגוד לכל הוועדות הקודמות, בניגוד לאותן מסקנות ו‏אגב מכון התקנים אחרי כל האירועים גיבש נהלים ותקנים לאירועים המוניים".

"אחת השאלות למה אותה הצעת מחליטים אותו מתווה שהיה מוסכם, שמשרד הבריאות דרש לאשר בישיבת ממשלה למה בסוף זה לא עלה? לו היו מקבלים את המתווה של משרד הבריאות, מסיבות אחרות משרד הבריאות דורש להקטין משמעותית את הנוכחות בגלל כמובן קורונה. אבל לו הייתה מתקבלת אותה החלטה, אותה הצעת מחליטים, היה נמנע כל האסון הזה. השאלה למה נתניהו ברגע האחרון לא העלה? האם היו פוליטיקאים שלחצו? שדרשו לא לעלות? לתת דברים להתגלגל מעצמם?", המשיך ליברמן

"אני מנצל את הבמה לקרוא לכל עמיתי גוש השינוי, בוא נתכנס הערב ועד מחר בשעה תשע בערב נקים ממשלה. הפערים הם לא גדולים. אם יש רצון טוב, נחישות ואמונה בצדקת הדרך אפשר עד מחר בערב לצאת עם ממשלה אחרת ממשלה שבאמת תביא שינוי אמיתי, ממשלה שתתפקד ותדע לקבל החלטות לטובת עם ישראל", אמר לסיכום בהתייחסות לפוליטיקה.

אביגדור ליברמן אסון מירון תשפ"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד