י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הפיגוע בצומת תפוח

דיווח פלסטיני: נמצא הרכב ממנו בוצע הירי

בעוד הפצועים עדיין בבתי החולים, לפני זמן קצר מדווח בכלי תקשורת פלסטינים כי אותר כלי הרכב שממנו התבצע הירי בפיגוע בצומת תפוח ועליו סימני ירי. כוחות הביטחון הוזנקו למקום | הרמטכ"ל בזירת האירוע: "צה"ל תגבר את כוחותיו"

דיווח פלסטיני: נמצא הרכב ממנו בוצע הירי
רכב היונדאי ששימש את המחבלים צילום: רשתות ערביות

פחות מ-24 שעות מאז התרחש הפיגוע בצומת תפוח בו נפצעו קשה ואנוש שני ישראלים שעדיין מאושפזים בבתי החולים, היום (שני) דווח בתקשורת הפלסטינית כי נמצא כלי הרכב שממנו ירו המחבלים.

על פי הדיווח, כלי הרכב הותר על ידי גורמים ברשות הפלסטינית, ולמקום מציאת המכונית הוזעקו כוחות הביטחון של ישראל, אשר עדיין מחפשים את המחבלים.

סימני הירי על הרכב

מוקדם יותר היום הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי ביקר בצומת תפוח, המקום בו התרחש אתמול הפיגוע הקשה במהלכו נפצעו שלושת תלמידי הישיבה הגבוהה באיתמר.

בהמשך הבוקר קיים הרמטכ"ל הערכת מצב, בה סקר מפקד אוגדת איו"ש, תת-אלוף יניב אלאלוף את היערכות הכוחות בגזרה לנוכח האירועים האחרונים. בד בבד כוחות צה"ל ממשיכים במרדף אחר המחבלים שהיו מעורבים בפיגוע וממשיכים בתגבור מאמצי ההגנה באזור.

"צה"ל תגבר כוחות והרחיב את הפעילות המבצעית שלו בשבועות האחרונים ביהודה ושומרון כחלק מן המוכנות להסלמה", אמר הרמטכ"ל בתום ביקורו. "כוחות רבים, בסיוע גורמי המודיעין והשב"כ פועלים החל מאתמול על מנת למצוא את המפגעים, וימשיכו בכך עד לעמידה במשימה. צה"ל ימשיך לפעול ככל שיידרש ובכל הגזרות על מנת להבטיח את ביטחון אזרחי ישראל".

בהמשך היום, שוחח ראש הישיבה הגבוהה באיתמר הרב יהושע ון דייק שוחח עם 'בחדרי חרדים', וביקש שיתפללו לרפואת התלמידים.

"אחד במצב קשה מאוד וגם השני קשה", סיפר על מצבם של שני הבחורים מתוך השלושה והמשיך, "הלכתי לבקר את התלמידים בבית החולים, ובמקביל בית המדרש לא פסק כל הלילה. אנחנו מתפללים, צריך הרבה מאוד ישועות".

הרב סיפר על האזור: "הישיבה בתוך הישוב איתמר, כך שאנחנו לא באזור רגוע. זה אזור שיש הרבה "בני דודים". אנחנו לא מתעסקים עם זה, יש את כוחות הביטחון. נקודת החיכוך היחידה היא שהתלמידים באים לישיבה ביום ראשון".

לבסוף ביקש שיתפללו לרפואת תלמידיו: "אני מבקש מכל מי שיכול להתפלל שיתפלל לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל. צריך ישועות".

צומת תפוח פיגוע ירי אביב כוכבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד