ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הלם בבולטימור

ישראלי שהגיע לחתונה נרצח בלב הקהילה היהודית

ישראלי שומר תורה ומצוות שהגיע לבולטימור כדי להשתתף בחתונה שנערכה בל"ג בעומר, נרצח הלילה כאשר נכנס לבית משפחתו. במשטרה פתחו בחקירת נסיבות המקרה

ישראלי שהגיע לחתונה נרצח בלב הקהילה היהודית
אילוסטרציה צילום: unsplash

ישראלי בן 31 נורה ונהרג בלב הקהילה היהודית בבולטימור הלילה (בין ראשון לשני), במשטרה אומרים כי קיבלו שיחת חירום בסביבות השעה 1:00 לפנות בוקר על דיווחים אודות אדם שנורה בגוש 3700 של פורדס ליין.

השוטרים בזירה מצאו אדם עם פצעי ירי, הוא הובהל על ידי אמבולנס לבית חולים באזור שם נקבע מותו.

הקורבן זוהה כאפרים גורדן ז"ל בן 31, כך דווח האתר Yeshiva world news. על פי הדיווח, הקורבן הגיע מישראל לחתונה משפחתית שהתקיימה בל"ג בעומר. הוא ביקר בבית המשפחה כשנורה. על פי הדיווחים הוא נורה בעת שנכנס לביתם.

אפרים גורדן ז"ל

מתנדבים מארגון 'מתעסקים' מבולטימור הגיעו למקום ופעלו להבטחת כבד המת. ארגון השומרים של בולטימור סייעו לשוטרים באיסוף תיעודים ממצלמות האבטחה.

בהצהרה מטעם המועצה נמסר: אמש היה רצח בפורדס ליין. גבר יהודי אורתודוכסי בן 31 שביקר את משפחתו נהרג בעת שנכנס לביתו בסביבות השעה 01:30, אנחנו מוסרים תנחומים למשפחה.

עוד מסרו: אנחנו כל הזמן בחזית אחידה פועלים למען ביטחון הקהילה. זה היה, וממשיך להיות, גם בראש סדר העדיפויות שלנו מהיום הראשון בתפקיד. הקהילה סובלת בגלל האלימות הנוראית שפוקדת את העיר הזו. מאמצינו להבטיח את שלומם של כולם, לא רק ימשיכו, אלא יגברו.

בולטימור רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד