י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אופים עם סולתם גם בשבועות

מגוון הסירים והמחבתות המיוחדים של מותג הבישול 'סולתם' מספקים פתרונות ופטנטים שחוסכים בזמן בישול, ושימוש בכלים רבים

אופים עם סולתם גם בשבועות
סיר צילום: Unsplash

כמו בכל שנה אנחנו מקבלים את חג השבועות ביחד עם סולתם, המטבח לובש חג וגם הכלים שלנו, את עוגות הגבינה המיוחדות נכין עם תבניות האפיה שיבטיחו לך שכל עוגה תקצור מחמאות. תשאלו כל שפית מתחילה שתסביר לכן שעם הכלים הנכונים תגלו פתאום שגם אתן יכולות להפוך לשפיות במטבח הפרטי שלכן.

כחלק משולחן החג אנחנו נגיש את הפסטות המוקרמות בשלל רטבים חלביים, וכמובן קישים על בסיס גבינות. תבניות מותאמות להכנת כל מתכון, וביחד עם כלי הגשה מתאימים מהיפים ביותר שמחכים לכם במדפי הרשת תקבלו את החג בשמחה יתירה.

מגוון הסירים והמחבתות המיוחדים של מותג הבישול 'סולתם' מספקים פתרונות ופטנטים שחוסכים בזמן בישול, ושימוש בכלים רבים.  

בנוסף, גאדג'טים, מוצרי אפיה ועזרי בישול, שהפכו בשנים האחרונות למוצרי חובה במטבח הישראלי. קוצצים, סירי פטנט, מטחנות חשמליות וכל מה שעשוי להקל על חווית הבישול הביתי.  את כל אלו תוכלו למצוא בחנויות המותג ובאתר. אין צורך להוסיף שמתנה למטבח תשמח כל מארחת, פתרון מרשים  גם למתנות חג

רשת סולתם מתמחה בייצור ושיווק כלי מטבח, ומעטרת את בתי ישראל למעלה מ- 65 שנה: בכלי מטבח ובכלי שולחן והגשה, תוך הקפדה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר. סולתם מובילה בתחום החדשנות עם יצירתיות ונועזות עיצובית, מתוך הבנת השינויים במטבח, בתרבות הבישול ובהרגלי האכילה. כמותג מוביל בעל שם עולמי, רשת סולתם מתחדשת ומרחיבה את מגוון מוצריה תוך הקפדה על עיצוב נקי ואלגנטי ואיכות בלתי מתפשרת.

לקראת החג המתקרב רשת סולתם יוצאת במבצע מיוחד בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ –  במסגרת המבצע קנו ב-200 ושלמו רק 100 ₪ ניתן לממש בכפולות נצלו את המבצע ותתחדשו לקראת הקיץ וחג השבועות במגוון הרחב של הסירים ואביזרי האפיה של סולתם.

המבצע בתוקף עד לתאריך 17.05

להשיג בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר https://soltam.co.il/

סיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד