י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לאחר אישור רבו

ח"כ מ'הציונות הדתית': משנה את עמדתי לגבי רע"מ

לאחר שהרב טאו הודיע כי הוא לא מתנגד לממשלת ימין שתישען על רע"מ, היום שלח מכתב יו"ר 'נעם' לפעיליו, ובו הודיע כי הוא משנה את דעתו ותומך בממשלת ימין שתישען על רע"מ: "בין 2 אלטרנטיבות לא טובות, יש לבחור את זו הפחות טובה" | בנוסף קרא לבנט וסער: "חדלו באופן מידי מהניסיונות להקים ממשלה רעה"

ח"כ מ'הציונות הדתית': משנה את עמדתי לגבי רע"מ
אבי מעוז צילום: Olivier Fitousi/Flash90

בעוד המנדט של נתניהו יפוג מחר, היום (שני) שני רבנים בכירים מהציונות הדתית, הרב צבי ישראל טאו והרב שמואל אליהו, הודיעו כי הם מוכנים שתקום ממשלת ימין שנשענת על 'רע"מ'.

בעקבות כך, יו"ר 'נעם' וחבר הכנסת מטעם 'הציונות הדתית' אבי מעוז הודיע כי שינה את דעתו ויסכים לקחת חלק בממשלה שתישען על רע"מ, זאת מכיוון שהרב טאו, הרב הרוחני של מפלגתו, מורה על כך.

"אנחנו בוחרים לתמוך באפשרות הפחות גרועה ולהסכים, במצב שנוצר, להקמת ממשלה המסתמכת באופן זמני על הימנעות של חברי כנסת שאינם יהודים, כפי המתבקש משלוחי ציבור נאמנים", כתב מעוז.

יו"ר 'נעם' נימק את השינוי בדעתו: "איננו מגמישים את עקרונותינו מתוך שיקולים פרגמטיים, ואיננו בוחרים, כפי שיהיה מי שיצייר זאת, להיות חכמים ולא צודקים, אלא מתוך נאמנותנו להדרכת רבותינו".

"מפלגת נעם היא מפלגה שמודרכת על ידי תלמידי חכמים גדולים המורים את דרכה. וכעת, פחות מ- 48 שעות לפני תום פקיעת המנדט שניתן לראש הממשלה, הורו לנו רבותינו, כי בין שתי אלטרנטיבות לא טובות, יש לבחור את זו הפחות חמורה", הוסיף.

בנוסף, קרא לסער ובנט: "חדלו באופן מיידי מהניסיונות להקים ממשלה רעה, שתחריב ותהרוס את כל מה שלטענתכם, יקר וקדוש גם עבורכם. הצטרפו עכשיו להקמת ממשלת ימין על מלא".

"בהינתן שהדבר לא יקרה, אני מחזק את ידיו של נתניהו להקים ממשלה שמבטאת את רצונו של רוב העם היושב בציון, ומיד לאחר הקמתה יש לפעול בהקדם שיצטרפו אליה תומכים יהודים נוספים, בכדי שגם ההסתמכות על הימנעות ח"כים שאינם יהודים תהיה זמנית בלבד", סיכם.

מפלגת נעם הרב טאו אבי מעוז מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד