י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עוד לא מאוחר

יממה לפקיעת המנדט: מיקי זוהר בפנייה לציונות הדתית

הפלונטר הפוליטי בישראל לנקודת שיא. לאחר שיחה ארוכה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסם מיקי זוהר פניה ארוכה לציונות הדתית "על אף הכוונות הטובות שלכם, הגיע הזמן שתפנימו: העמדה שלכם, היא עמדה שגויה שלא מועילה למטרות הימין בשום פרמטר"

יממה לפקיעת המנדט: מיקי זוהר בפנייה לציונות הדתית
מיקי זוהר בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יממה לפקיעת המנדט של נתניהו, יו״ר הועדה המסדרת ח״כ מכלוף מיקי זוהר בפוסט פנייה אישי למפלגת הציונות הדתית: תחת הכותרת: "עוד לא מאוחר, עדיין ניתן להקים ממשלת ימין". פרש זוהר את משנתו וקריאתו לציונות הדתית. פנייתו המלאה לפניכם:

חבריי ממפלגת הציונות הדתית, הערכים שלכם ראויים לשבח והם מוערכים בעיני. אני גאה לומר שפעלתי ועודני פועל בדיוק כמוכם בהמון נושאים חשובים למען ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל. לשמחתי גם קידמנו יחד בשנים האחרונות דברים חשובים למען ההתיישבות ולמען חיזוק המורשת במדינתנו היהודית.

יום אחד בלבד לפני פקיעת המנדט, אני מרגיש שחלה עליי החובה לקרוא לכם בקריאה אחרונה וחשובה זו: אל תפקירו את ארץ ישראל. כל בר דעת כבר הבין שההחלטה שלכם שלא לשבת בממשלת מיעוט ימנית יחד עם הליכוד, המפלגות החרדיות וימינה בהמנעות רע״מ, אינה מסייעת לארץ ישראל ולמדינת ישראל כלל וכלל, היא בעצם עושה בדיוק את ההפך.

על אף הכוונות הטובות שלכם, הגיע הזמן שתפנימו: העמדה שלכם המבוססת על עיקרון שאין לתת לגיטימציה להקמת ממשלת ימין בסיוע מפלגה ערבית, היא עמדה שגויה שלא מועילה למטרות הימין בשום פרמטר.

ההחלטה חסרת האחריות של גדעון סער למנוע מאיתנו ממשלת ימין אמיתית וחזקה, הביאה לכך שהשמאל מוכן ומזומן להקים ממשלה מסוכנת עם הרשימה המשותפת הכוללת את איימן עודה, אחמד טיבי ובל״ד.

לצערנו, נוצר מכך המצב בו הלכה למעשה, ההתעקשות שלכם מובילה את ישראל לממשלה הזויה ומסוכנת שתהיה תלויה באנשים שחרטו על דגלם להרוס לנו את המדינה.

אתם יודעים היטב שרע״מ נוקטת בגישה שונה לחלוטין מאיימן עודה, עופר כסיף, אחמד טיבי ולבל״ד בכך שהגדירה את עצמה כמפלגה ערבית הנוקטת בגישה פרגמטית שבוחרת להתמקד אך ורק בצרכי החברה הערבית בישראל (נושא חשוב ומבורך גם לפי דעתכם). אתם גם יודעים שהיא הסירה לחלוטין מסדר יומה את העניינים הלאומיים.

אז למה אתם גורמים לכל מצביעי הימין להפסיד פעמיים? פעם אחת בכך שאנחנו מפסידים את האפשרות להמשיך ולהנהיג את ישראל בדרך בה כולנו מאמינים שמבוססת על עקרונות הימין. ובפעם השנייה בכך שנקבל ממשלת שמאל עם מירב מיכאלי כשרת הרווחה שתחנוק כל מוסד חיוני בהתיישבות לצד ניצן הורוביץ כשר החינוך שלא יסכים לתקצב ולו בשקל אחד את תלמידי יהודה ושומרון.

אנחנו ברגע האמת, והגיע הזמן להפנים: ממשלת השמאל שעומדת לקום, תחריב את ההתיישבות, היא תפגע אנושות בארץ ישראל ותפגע בביטחון האזרחים תוך כדי ויתורים בלתי נסבלים כדי לשרוד בשלטון.

לסיום אבקש לומר בכנות: אף אחד אינו מסוגל להבטיח שהקמת ממשלת מיעוט ימנית תאריך ימים רבים, וברור לכולם שהדבר תלוי בהתנהלותה של רע״מ ובדרישות שיעלו מצידה במעלה הדרך, אך בכל הזמן שהממשלה הימנית הזו תחזיק מעמד, זה מה שיקרה בפועל: בע״ה תהיה פה ממשלת ימין ולא ממשלת שמאל. בע״ה נוכל להמשיך לשמור יחד על ההתיישבות. בע״ה נוכל לשמור על ביטחון ישראל ועל עתיד ילדנו. בע״ה נפעל יחד למען ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל. אל תחמיצו את ההזדמנות, זה עלול להיזכר לכם לדיראון עולם.

מיקי זוהר הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד