י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האחדות בעקבות אסון מירון

מפתיע: הרב הראשי ביקר בתוככי מאה שערים

אביו של הרב דוד קרויס ממאה שערים, הודה לרב הראשי הגר"ד לאו על כך שהגיע באופן אישי לסייע באבו כביר להביא את בנו לקבורה עוד קודם השבת. 'בחדרי חרדים' עם תיעוד לא שגרתי מביקור הרב הראשי של מדינת ישראל בתוככי השכונה הקיצונית

מפתיע: הרב הראשי ביקר בתוככי מאה שערים
הרב הראשי אצל משפ' קרויס במא"ש צילום: באדיבות המצלם

אורח לא שגרתי נצפה אמש (ראשון) ברחוב עין יעקב בשכונת מאה שערים בירושלים, מה שמכונה ה"קסבה" של השכונה, הרב הראשי של מדינת ישראל הגר"ד לאו, נצפה מסתובב בשכונה ונכנס לניחום האבלים אצל משפחת קרויס, היושבת שבעה על בנם הרב דוד קרויס ז"ל, אברך צעיר שנהרג באסון מירון והותיר אחריו 9 יתומים ל"ע. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ביום שישי, כאשר שהה הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו במתחם המכון לרפואה משפטית באבו כביר וסייע למשפחות ההרוגים, ניגשו אליו בני משפחת קרויס ממאה שערים וביקשו את הסיוע של הרב בהבאת בנם הרב דוד ז"ל לקבורה עוד בטרם כניסת השבת.

אתמול (ראשון) הגיע כאמור הרב הראשי לניחום אבלים אצל המשפחה, כאשר אביו של הרב דוד ז"ל, הרה"ח ר' שמואל קרויס, מחסידי תולדות אהרן, הודה לרב הראשי הגר"ד לאו, על כך שהגיע באופן אישי לסייע במלאכה הקשה באבו כביר, כאשר לדבריו עד להגעת הרב שום דבר לא זז ורק בזכות ההתערבות האישית שלו הצליחו לקבור את בנו ביום שישי טרם השקיעה.

בתיעוד וידאו שהגיע ל'בחדרי חרדים' נראה הרב קרויס מספר לרב שהוא מכיר את משפחת לאו עוד מפרשוב. 

הרב לאו נכנס ויצא בניחום אבלים בלי חשש מקיצונים שיפריעו לבואו כפי שהיו בביקורים בעבר בשכונה, כלפי אישים השייכים למדינת ישראל בשכונה שהכי מתנגדת לקיומה של המדינה. 

דוד קרויס אסון מירון תשפ"א הרב דוד לאו שכונת מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד