י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לפני סמוטריץ׳

הרב דרוקמן נפגש עם מנסור עבאס והסביר

לאחר שפרסם היום סרטון, שבו הוא מבהיר כי הוא מתנגד לממשלה שנשענת על 'רע"מ', הערב דווח כי זקן רבני הציונות הדתית הרב דרוקמן, נועד עם ח"כ מנסור עבאס - בעקבות לחץ שהופעל עליו מסביבת ראש הממשלה | הרב: "הסכמתי, כמו לכל בקשה של כל אדם להיפגש איתי"

הרב דרוקמן נפגש עם מנסור עבאס והסביר
מנסור עבאס/הרב דרוקמן צילום: פלאש 90

במטרה להגיע להבנות ביניהם, הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית וראש ישיבות בני עקיבא, נפגש עם יו"ר 'רע"מ' מנסור עבאס. כך לפי הדיווח של כרמל דנגור ב'כאן 11'.

על פי הדיווח, הפגישה בין שני האישיים נערכה בלשכתו של הרב דרוקמן במרכז שפירא בשבוע החולף, במטרה להגיע להבנות ופשרות אשר יוכלו לגרום לישיבה של מפלגת 'הציונות הדתית' בממשלה שתישען על 'רע"מ'.

הרב דרוקמן ועבאס נועדו לאחר לחץ כבד מאוד מצד סביבת ראש הממשלה נתניהו, אך היום כאמור, הראשון פרסם הודעה מצולמת יחד עם יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳, ובה הודיע כי הוא מתנגד לממשלה שתישען על המפלגה האיסלאמית.

דנגור הוסיפה ודיוונחה כי הרב דרוקמן לא הכחיש וסיפר: "לפני כשבועיים פנו אליי בבקשה לבוא ולהיפגש איתי. הסכמתי, כמו לכל בקשה של כל אדם להיפגש איתי. הפגישה נערכה לפני קצת יותר משבוע".

"העמדה של הרבנים לאחר הדיון", אמר הרב דרוקמן שסמוטריץ׳ לצידו והמשיך, "הוא שמתמידים בעמדה שלא להשתמש במפלגת 'רע"מ' להקמת הממשלה, ברצון אפשר להקים ממשלה בלעדיה".

הרב דרוקמן המשיך: "אחרי אסיפת רבנים גדולה, הסיכום הוא שאסור ל'ימינה' בשום פנים ואופן להצטרף לממשלת שמאל, והיא חייבת ללכת אך ורק לממשלת ימין, ויכולה לקום כזו".

"בוודאי שממשלת ימין מבוססת על יהודים שמצביעים עבורה, ולא אחרים ינחו את הממשלה שלנו. הרי אנחנו רוצים לעזור לכל האזרחים של מדינת ישראל, אבל הממשלה צריכה להתבסס על יהודים", סיכם.

ההודעה של הרב דרוקמן עם סמוטריץ׳ באה לאחר שנערכה פגישה בלשכתו של הראשון יחד עם כל הרבנים הבכירים בציונות הדתית. שבה נכחו: הרב פנדל, הרב דודקוביץ׳, הרב חיים גנץ, הרב סבתו, הרב דרוקמן, הרב שמואל אליהו והרב יהושע שפירא. בפגישה, כך נודע ל'בחדרי חרדים', לפחות רב אחד סירב להצהיר כי הוא נגד ממשלה שתישען על עבאס.

 

מנסור עבאס הרב חיים דרוקמן בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד