ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"?יכולים לשלוח ניידת"

מפגין הפריע לשידור; המגיש חייג למשטרה · צפו

במהלך תוכנית ששודרה מכיכר הבימה בתל-אביב, מפגין המזוהה עם מחאת בלפור, פרץ אל תוך האולפן המאולתר והחל להפריע באמצעות מגפון. המגיש הזמין משטרה: "אתם יכולים להגיע לכאן?" | כתבי הערוץ הזדעזעו דווקא מהמשטרה: "עומדת בצד"

מפגין הפריע לשידור; המגיש חייג למשטרה · צפו
ההפרעה בשידור צילום: צילום מסך

לאחר כמה תקיפות בחודשים האחרונים, גם הערב (שני) מפגינים המזוהים עם מחאת בלפור, קטעו את שידורי 'ערוץ 20' בכיכר הבימה שבתל-אביב.

המפגין שהפריע הפעם, הינו סדי בן שטרית, ממפורסמי המוחים בבלפור נגד נמניהו. שטרית נעמד על יד שולחן השידור והחל לצעוק מהמגפון קריאות נגד ראש הממשלה.

בשלב מסוים לאחר בקשות מצד מפיקי התוכנית, המגיש שמעון ריקלין חייג למשטרה וביקש שתגיע לפנות את שטרית, בטענה כי הוא מפריע לו לשדר.

"שלום משטרה כאן שמעון ריקלין, אני מהבימה ומנסה להעביר שידור ואני לא יכול, אתם יכולים להגיע לכאן? אני פה בשידור, אתם יכולים לשלוח ניידת לפה?", דיווח למוקד.

כשהשוטר הגיע למקום השידור על אופנוע, המפגין החל להצביע על ריקלין, ואמר לשוטר: "בוא. בוא כפרה עליך בוא. יש פה מישהו שמואשם בכל מיני דברים לא יפים".

לאחר השידור, כתבי הערוץ הזדעזעו:‏ "כואב לראות את סדי בן שטרית נטפל לשמעון ריקלין באמצע שידור של ערוץ 20", כתב העיתונאי אברהם בלוך והמשיך, "בצד עומדים שוטרים - וריקלין שואל אותם 'למה אתם לא עוזרים לנו???'".

המגיש ינון מגל צייץ ותקף: ‏"משטרת ישראל עומדת בצד ומאפשרת לחלאות השמאל, להפריע ולשבש את שידורי של ערוץ 20. בושה משטרת ישראל".

גם יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן-גביר כתב וגינה: ‏"ידוע שאנשי השמאל הקיצוני סותמי פיות. אוזלת היד של המשטרה, ששוטריה נעמדים סמוך לשידור ולא נוקפים אצבע כלפי בריונים - מלמדת על אי הפנמת תפקידם וכניעה לבריונים".

"לצערי, בימים האחרונים בכל רחבי ישראל המשטרה מגלה אדישות ורפיסות. אין דין ואין דיין", הוסיף.

שמעון ריקלין ערוץ 20 סדי בן שטרית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד