ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
התכונן לבר מצווה ולא זכה

תיעוד בלעדי: משה מרדכי ז"ל עם ילדי כיתתו

עוד ועוד תיעודים, מסמכים וסיפורים נערמים במערכת 'בחדרי חרדים', כל אחד מ-45 הנספים הוא עולם ומלואו והותיר אחריו סיפור חיים משלו. לידינו הגיע תיעוד ממיס מהילד המחונן והצדיק משה מרדכי אלחדד ז"ל כשהוא מתכונן לבר מצווה יחד עם בני כיתתו • צפו

תיעוד בלעדי: משה מרדכי ז"ל עם ילדי כיתתו
הילד משה מרדכי אלחרר ז"ל צילום: באדיבות המצלם

נשמה טהורה: הילד משה מרדכי אלחדד-שארף ז"ל, בן ה-12, לא זכה להגיע לעול תורה ומצוות, בקטע ווידיאו בלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה משה מרדכי, ילד טהור ומחונן, שר לחבר כיתתו דברי ברכה במסיבת בר מצווה, ועל עניינים נשגבים בהלכות תפילין.

משפחת אלחדד משכונת בית ישראל בירושלים, איבדו שני ילדים באסון הנורא בהר מירון, האב, הרב מאיר נחמן אלחדד, מחשובי קהילת ברסלב ירושלים, סיפר ל'כאן 11' את התרחשות האירוע באותו ליל ל"ג בעומר, עת צעד עם הילדים יד ביד לציון הרשב"י, בדרך חזור מהציון, פנה אלי הבן הגדול יוסף דוד ז"ל וביקש את רשותי, "אבא אני רוצה לחזור לשם, טוב אתה רוצה לחזור, תחזור, על אף שאני מטבעי חששן, ואז משה מרדכי הקטן נשרך אחריו...". הסוף המר ידוע לכל, רבי מאיר נחמן חיפש את ילדיו יוסף דוד ומשה מרדכי כל הלילה, ומצא אותם בבוקר בין 45 הנספים.

'בחדרי חרדים' מביא קטע ווידיאו של הילד משה מרדכי אלחדד-שארף ז"ל, תלמיד כיתה ח' בתלמוד תורה מכנובקא-בעלזא בירושלים, במסיבת בר מצוה, לצד בני כיתתו. הילד שר קטע סולו מתוך השיר העממי 'יו מה מה', על עניינים נשגבים בהלכות תפילין ודברי ברכה לחתן בר המצווה.

משה מרדכי ז"ל ואחיו הגדול יוסף דוד ז"ל הובאו למנוחת עולמים בסמוך למקום שבו מצאו את מותם, ונטמנו בבית העלמין במירון זה לצד זה, לאחר הלוויה המונית רווית בכי וכאב.

תהא נשמתם צרורה בצרור החיים ויהי זכרם ברוך.

אסון מירון תשפ"א משה מרדכי אלחדד יוסף דוד אלחדד תיעוד בלעדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד