ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024

'עין לא יבשה' • מיקס על אסון 'מיניבוס הדמים'

רדיו 'קול חי' מגיש: 'עין לא יבשה' - מיקס מיוחד על אסון 'מיניבוס הדמים': שיר של אמונה מאברהם פריד כשברקע יללות השבר, ההספדים, הכרזת הלוויה ומילות הפרידה • וגם: הסבא במונולוג • להאזנה

'עין לא יבשה'  • מיקס על אסון 'מיניבוס הדמים'
אנשיל בעק

מונולוג מרטיט ומצמרר נשמע היום מעל גלי האתר. מי ששיכל את בנו, כלתו, נכדיו ונינו - הרב אברהם ברנשטיין, סיפר בתוכניתו של מרדכי לביא על ההתמודדות הקשה, ועל האמונה ההולכת ומתעצמת, דווקא לאור האסון.

התוכנית נפתחה בשיר מלא אמונה, אותו שר אברהם פריד, כשברקע נשמעות יללות השבר של בני המשפחה, וההכרזה על לוויות שבעת בני המשפחה. 'עין לא יבשה' בחרו ברדיו 'קול חי' לקרוא למיקס. ולא בכדי.

"קמנו מהשבעה, הלכנו לבית הקברות לראות את הקדושים. זה מן השמים. חשבתי, איך אני אעמוד בזה? הקב"ה נתן לי כוחות. אני מאמין באמונה שלמה שזה ממנו. הוא נתן, הוא לקח".

הוא מספר איך קיבל את הבשורה המרה: "בא קצין המשטרה, החברה קדישא, וסיפרו לי. עמדתי בזה כל-כך חזק. הוא בא אלי עם פסיכולוגים, יועצים. הקצין מסתכל עלי ומספר שבמסגרת עבודתו, כשהוא מבשר לאנשים בשורות קשות - בדרך כלל משתוללים, דופקים, מתחילים לצחוק. אמרתי לו, ´אני לא יודע מאיפה ה´ נתן לי את הכוחות´. הוא התחיל ממש לבכות, אמר לי ´אני עוד לא ראיתי דבר כזה´".

על משפחתו של הנהג ישורון אמר האב הגיבור: "המשפחה של הנהג, זה שעשה את התאונה, שאלו אותנו אם הם יכולים לבוא לנחם. אמרתי להם: ´הוא לא אשם, להפך. עכשיו אנחנו משפחה אחת. אשתו של הנהג כל-כך בכתה. הוא לא אשם. ה´ יכל לעשות את זה אחרת, שיהיה מישהו אחר הנהג. תאמין לי, אם הייתי יכול ללכת למשטרה ולהגיד להם שיוציאו אותו, הייתי עושה זאת".



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד