ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
לאחר חצות לילה

אסון קשה: בנו של הרב נהרג בתאונת אופנוע

תאונת דרכים קשה לאחר חצות לילה בין משאית לאופנוע כבד קיפחה את חייו של תושב העיר אלעד בן 21 בנו של אחד מרבני העיר שנפטר מפצעיו לאחר שפונה במצב אנוש לבית החולים 

אסון קשה: בנו של הרב נהרג בתאונת אופנוע
זירת התאונה הלילה צילום: דוברות איחוד הצלה

טרגדיה קשה באלעד: רוכב אופנוע כבד נהרג לאחר חצות לילה בתאונת דרכים עם מעורבות משאית שהתרחשה בכביש 471 בין מחלף נחשונים לפתח תקווה.

חובשי מד"א ואיחוד הצלה ביצעו פעולות החייאה ברוכב האופנוע שנפצע באורח אנוש וסבל מפגיעה רב מערכתית הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כאשר הוא מורדם ומונשם שם למגינת לב נקבע מותו. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ההרוג בתאונה הוא מתיתיה ברדה ז"ל בן 21 מהעיר אלעד בנו של הרב אופיר ברדה רב בית-הכנסת 'תפלה למשה' באלעד ויו"ר עמותת "צלם אנוש" העוזרת לנזקקים ונותנת תמיכה בכל התחומים. 

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על דמות מיוחדת, מאיר פנים לכל אדם וטוב לב שבאחת נגדע פתיל חייו. 

יאיר הירש ועזריאל גרוס - חובשים בכירים ביחידת האופנועים של מד"א הצלה פתח תקווה סיפרו "כשהגענו למקום מצאנו את רוכב האופנוע מוטל בצד הכביש סמוך לאופנוע כשהוא מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית , הענקנו לו טיפול ראשוני מציל חיים במקום והעלנו אותו במהירות לניידת טיפול הנמרץ להמשך פינוי לבית החולים".

אלי גנסיא חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונת דרכים עם מעורבות רוכב אופנוע כבד ומשאית שהתרחשה בכביש 471 בין מחלף נחשונים לפתח תקווה. יחד עם חובשים נוספים מאיחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה ברוכב האופנוע שנפצע באורח אנוש וסבל מפגיעה רב מערכתית". 

מסע הלוויה בשעה 15:30 בצהריים מרחוב יהודה הנשיא 85 באלעד, ובשעה 16:30 בבית העלמין ירקונים שער פתח תקווה. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד