י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתקפה ממקורביו

יועצו לשעבר של בנט: "ההתנהגות שלו מחפירה"

בעקבות האפשרות כי יקים ממשלה יחד עם השמאל ובתמיכת המפלגות הערביות, יועצו הקרוב לשעבר תוקף את יו"ר 'ימינה', וטוען כי ההתנהגות שלו מביישת: "הוא הולך נגד כל מה שהוא מאמין בו" | בנוסף הודה: "הגנתי עליו כל התקופה הזאת כי האמנתי שהוא לא יעשה את זה"

יועצו לשעבר של בנט: "ההתנהגות שלו מחפירה"
נפתלי בנט בכניסתו לבלפור צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד המנדט של נתניהו יפוג הלילה, גורמים בימין כועסים ומאשימים את יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, והבוקר (שלישי) גם יועצו הקרוב לשעבר הקרוב, איתמר פליישמן, הצטרף למתקפות.

"אני מהבחירות אמרתי שבנט משחק פוליטי וזה לגיטימי בעיניי, כי זה פוליטיקה", אמר ותקף, "העובדה שהוא מעלה בדעתו לשבת עם אנשים שחושבים שחיילי צהל יישפטו בהאג - נראה שהוא עלה על מסילה, שעלולה להסתיים בקיר מבחינת הימין ומבחינתו".

‏פליישמן הוסיף ותקף: "אני באמת לא מבין מה עובר לבנט בראש כרגע. אפשר לומר עליו שהוא ראוי הרבה דברים טובים, אבל אני באמת לא מבין מה עובר לו בראש מאז הבחירות".

"ההתנהלות שלו מחפירה, לא רק כפוליטיקאי אלא כנציג הימין. הוא הולך נגד כל מה שהוא מאמין בו", הוסיף.

היועץ לשעבר נשאל מתי לאחרונה דיבר עם בנט: "לא יצא לי לדבר איתו בתקופה האחרונה. בדרך כלל כשזה דברים קריטיים או משמעותיים, אז אני מתכתב איתו קצת והוא מתכתב איתי קצת".

"בשבועות האחרונים אני כל כך בשוק ובהלם מהתנהגות שלו, שאני אפילו לא רוצה לייצר את הקשר הזה. זה לא מעניין אותי", הודה וסיכם.

נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד