י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
אני ה' רופאיך

משמח: 0 חולים חדשים בערים החרדיות

רשויות הבריאות ממשיכות בלחימה אל מול המוטציות השונות של נגיף קורונה, המתפתחות בעולם. זאת לצד מעקב וניטור קצב התפשטות הנגיף בארץ | על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר: ביממה האחרונה התווספו 0 חולים חדשים בערים החרדיות

משמח: 0 חולים חדשים בערים החרדיות
שגרת קורונה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעוד ברחבי העולם נלחמים רשויות הבריאות בנגיף קורונה. בארץ הקודש הולך הנגיף ונסוג בחסדי שמיים, לאחר מבצע חיסונים נרחב ומוצלח במיוחד. וביממה האחרונה על פי נתוני משרד הבריאות התווספו 61 חולים חדשים בלבד בכל רחבי הארץ.

במשרד הבריאות ממשיכים במעקב וניטור הנגיף ומנפיקים מידי בוקר דו"ח מיוחד בפילוח לפי ערים ומגזרים. מנתוני הדו"ח הבוקר (שלישי) עולה כי ביממה האחרונה, התווספו כאמור בכל רחבי הארץ 61 חולים חדשים, מהם 0 חולים חרדים המהווים כמובן 0% מסך התחלואה הכללית. הממוצע השבועי הצטמק אף הוא ונקבע על פי נתוני היממה האחרונה על 72 חולים חדשים מידי יום.

בפילוח הערים החרדיות מתברר כי אלו מצליחות לשמור על עצמן ירוקות כבר לאורך זמן רב. על פי נתוני משרד הבריאות בערים רכסים, ביתר עילית, אלעד, מודיעין עילית עמנואל וקריית יערים התווספו 0 חולים חדשים בשבוע האחרון, וכך כמובן גם החישוב ל-10 אלף תושבים.

בעיר בני ברק כולה התווסף בשבוע האחרון חולה אחד בלבד, ובחישוב ל-10 אלף תושבים עומד הנתון על 0. אחוז החיוביים בבני ברק עומד על 0.1, ובשאר הערים החרדיות הוא עומד על 0.0.

יחס ההכפלה בכל הערים החרדיות נקבע הבוקר על 1.0, ובציון הרמזור נעות הערים בין 2.00 ברכסים ל-1.93 בבני ברק.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד