י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אסון במקסיקו

עשרות הרוגים ופצועים בקריסת גשר עם רכבת נוסעים

מקסיקו: קריסת גשר ועליה רכבת נוסעים, הביאה למותם של לפחות 20 נוסעים ועוד עשרות פצועים בדרגות שונות

עשרות הרוגים ופצועים בקריסת גשר עם רכבת נוסעים
אסון במקסיקו צילום: צילום מסך

ה‏גשר בבירת מקסיקו קרס, בזמן שרכבת קלה עברה עליו. שירותי החירום פועלים להצלת הקורבנות, קטע מוגבה של מסלול המטרו במקסיקו סיטי התמוטט חלקית ביום שני בלילה, וכמה קרונות רכבת נפלו על הכביש מתחת.

הסוכנות לניהול סיכונים והגנה אזרחית בעיר מסרה כי לפחות 20 בני אדם מתו ועוד 70 נפצעו. 49 מהם הועברו לטיפול בכמה בתי חולים סמוכים - חלקם במצב קשה. גם ילדים נמצאים בקרב ההרוגים, כך אמר ראש העירייה לעיתונאים.

הרשויות מסרו כי מכוניות נלכדו מתחת להריסות. המסילה המוגבהת הייתה כ-5 מטרים מעל הקרקע. ראש העירייה קלאודיה שיינבאום, שנסעה למקום, כתבה בטוויטר כי "צוותי כיבוי, אנשי ביטחון הציבור עובדים. ואנו נמסור מידע נוסף בקרוב".

התאונה התרחשה בשעות הערב שעון מקומי, בזמן שרכבת המטרו נסעה בין תחנות אוליבוס וטזונקו בדרום העיר, שר החוץ הנוכחי של מקסיקו מרסלו אברארד היה ראש עיריית עיר הבירה מקסיקו סיטי, עם הקמת התחנה, הוא הגיב לאסון בחשבון הטוויטר שלו. "מה שקרה היום עם המטרו הוא טרגדיה איומה. הסולידריות שלי עם הקורבנות ובני משפחותיהם, כמובן שיש לבחון את הסיבות ולבדוק את האחריות. אני חוזר ומדגיש כי אני עומד לרשות הרשויות לעזור בכל מה שנדרש", הוסיף.

מקסיקו אסון רכבת קלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד