י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התיאורים ממדרגות המוות במירון

בן האדמו"ר שניצל: "הילד אמר איתי שמע ישראל ויצאה נשמתו"

המפגש בין ניצול האסון במירון לאב שכול, סחט דמעות בבית האבלים של משפחת אלחדד בירושלים. הרב מוסקוביץ', משפיע בצפת, שהיה כבר בעולם האמת, הגיע במיוחד כדי לשחזר לבני המשפחה את רגעיו האחרונים של הבן שנמחץ תחת ההמון | צפו בתיעודי וידאו ב'בחדרי חרדים' 

בן האדמו"ר שניצל: "הילד אמר איתי שמע ישראל ויצאה נשמתו"
הרב מוסקוביץ והרב אלחדד צילום: יוסי כץ

מפגש מרגש וסוחט דמעות בין ניצול לאב שכול נערך אתמול (שני) בבית משפחת הרב מאיר נחמן אלחדד בשכונת בית ישראל בירושלים, היושב בעמק הבכא שבעה על פטירת בניו, הבחור יוסף דוד והילד משה מרדכי ז"ל, שנהרגו באסון מירון בל"ג בעומר. 

מי שהגיע לבית האבלים היישר מבית החולים 'הדסה עין כרם' הוא הרה"צ רבי מנחם מנדל מוסקוביץ' רב קהילת אזמרה בצפת ובן הרבי משאץ שהיה כבר בעולם האמת וחזר לחיים לאחר שהוטס מבית החולים זיו בצפת לבית החולים הדסה. 

לאחר שחזר לחיים התברר כי בעת שהתרחשה מפולת האנשים במדרגות המוות במירון, הרב מוסקוביץ' כבר כוסה על ידי אנשי ההצלה אך התעורר לחיים. 

'בחדרי חרדים' עם הפרטים מתוך בית האבלים וסרטי וידאו מרגשים מהסיפור המלא. 

אמש כאמור הוא הגיע לבית האבלים משפחת אלחדד לספר להם על הדקות האחרונות של בנם. הרב מוסקוביץ' הגיע מבית החולים בליווי צוות רפואי וסיפר למשפחה האבלה על הרגעים האחרונים: "שכבתי לצד יוסף דוד שלכם, שמעתי את את ה'שמע ישראל' שלו, את ה'אבא תודה דורכים עליי על האף' כשהוא אומר את זה תחת ערימת האנשים וזה מה שמחזיק אותי מאותו רגע ועוד עכשיו סיפר הרב מוסקוביץ". 

הרב מנדל מוסקוביץ הוסיף לספר כי בעת ששכבו הם אמרו ביחד 'מזמור לתודה' וקיבל את הדין באהבה, ואז שמע ישראל ואז לאחר הפסוק הראשון יצא נשמתו של יוסף דוד ז"ל. 

הוא הוסיף לספר כי הוא לא נלחם על חייו ורק בזכותו של יוסף דוד הוא ניצל מהמוות. 

בני המשפחה התרגשו מהעדות ששמעו על הרגעים האחרונים של בנם. 

המשפיע הרב מנדל מוסקוביץ הרב נחמן אלחדד משה מרדכי אלחדד יוסף דוד אלחדד אסון מירון תשפ"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד