י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יש 'מצֶב'

אריק דביר: "זה מה שמשמר אותי ער בליל שבועות"

ליל שבועות הולך ומתקרב • אריק דביר חושף למצלמה את הסוד שמסייע לו להישאר ער במהלך הלילה, ומסביר איך הוא עושה "מצב" של לימוד תורה

אריק דביר: "זה מה שמשמר אותי ער בליל שבועות"

אין תחושה עילאית ומרוממת כמו זו שבהיכלי הישיבות ובתי המדרש, המלאים בליל חג השבועות בלומדי התורה ההוגים בתורתם כל הלילה עד שיעלה עמוד השחר. "והגית בו יומם ולילה" מקבל משמעות אחרת, מוחשית. תמיד אפשר ללמוד עם החברותא בליל שבועות. עם קפה טורקי עלית תהיה ערני יותר! יש 'מצֶב', תתעורר!

עם קפה טורקי עלית תתעוררו בכיף. איך? בכוס זכוכית שמים כפית גדושה קפה טורקי, מוזגים מים רותחים, מערבבים היטב. אם רוצים להמתיק ולהוסיף סוכר, זה הזמן! ממתינים מעט ונהנים מקפה אמיתי טעים ומעורר! אז יש 'מצֶב'?!?

כל לגימה טעימה של קפה טורקי עלית, מלבד הטעם המוכר והאהוב, הקפה מכיל קפאין שצריכתו תורמת לשיפור כושר הריכוז והערנות ומסייע בעוד סדר מלא לימוד ושטייגען.

קפה טורקי של קפה עלית הוא קפה ארומטי ועשיר אשר זני הקפה בתערובת עוברים קלייה ייחודית ליצירת הטעם והארומה האופייניים שכל כך אהובים על החך הישראלי. לאחר מכן הפולים עוברים ערבוב לתערובת ונטחנים לבלנד עשיר שמכיל מספר רב של פולי קפה איכותיים. קפה טורקי עלית מיוצר בתהליך ייצור מבוקר המבטיח טעם מאוזן אך עם זאת עוצמתי, בארומה מושלמת, תוך פיתוח מקסימאלי של טעמי הקפה.

בכשרות: בד"ץ העדה החרדית.

קפה טורקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד