ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מרחיבים את שיתוף הפעולה

בנק מרכנתיל מרחיב את פעילותו עם חברות ייעוץ המשכנתאות

שירות חדשני לצד ערוץ הפנייה המסורתי, מאפשר ליועצי המשכנתאות הפרטיים, המציגים בפני הבנק ייפוי כוח חתום על ידי הלווים, גישה ישירה ויעילה לבנק

בנק מרכנתיל מרחיב את פעילותו  עם חברות ייעוץ המשכנתאות
דודי מייזליק צילום: יח"צ

במפגש מקוון שנערך בשבוע שעבר עם עשרות יועצי משכנתאות מרחבי הארץ, סקר דודי מייזליק, ע. מנכ"ל, מנהל אגף המשכנתאות במרכנתיל, את פעילותו הגוברת של הבנק בתחום הלוואות הדיור ופירט את דרכי ההתקשרות הייחודיות של חברות הייעוץ ויועצי המשכנתאות הפרטיים מול הבנק.

לרשות יועצי המשכנתאות הפרטיים שני ערוצים עיקריים לעבודה עם הבנק, הדגיש מייזליק. ערוץ הפניה הראשון: הפניה המסורתית דרך הסניף ובנקאי המשכנתאות בסניף, אשר יעמוד לרשות היועץ בקידום בקשת ההלוואה והכנת תיק ההלוואה ללקוחותיו.

הערוץ השני והחדשני: התקשרות באמצעות יחידת מטה חדשה המקבלת את הבקשות מן היועץ והלקוח לאחר שחתם על ייפוי כוח מתאים עבור יועץ המשכנתאות. הבקשות יטופלו על ידי מערך הדיגיטל של הבנק. יחידת הדיגיטל קולטת את הבקשות, מבצעת הליכי חיתום ואישור אשראי ומנתבת את הבקשות לסניפים השונים בהתאם לבקשת היועצים עבור לקוחותיהם.

לדברי דודי מייזליק: "הבנק נותן מענה איכותי, מקצועי ואטרקטיבי לכלל מבקשי הלוואות הדיור ברחבי הארץ ובהם רוכשי דירות, מבקשי הלוואות לכל מטרה הניתנות כנגד דירת מגורים ומבצעי מיחזורים של הלוואות משכנתא וותיקות".

אין באמור כדי להוות המלצה או הצעה למתן הלוואה כלשהי ואינו מהווה ייעוץ או מחליף לשיקול דעת עצמאי של הלקוח ולצורך בבחינת בקשת הלוואה בהתחשב בנתונים ובצרכי הלקוח. האמור במאמר זה משקף את דעותיהם והערכותיהם של עורכיו למטרת אינפורמציה בלבד ומובא כחומר רקע בלבד. הניתוח במאמר זה נעשה בהתבסס על מידע אשר פורסם ו/או היה נגיש לכלל הציבור. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

 

מרכנתיל בנק מרכנתיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד