ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
טרור ה'טיק-טוק'

הערבי שסטר לתלמיד הישיבה מואשם: "החליט לתקוף יהודים"

כתב אישום הוגש היום נגד הצעיר הערבי שסטר לבחור ישיבה ברכבת הקלה והעלה זאת לרשת ה'טיק טוק' | "הנאשם ניגש לעברם של הצעירים, הניף את ידו וסטר בחוזקה בפניהם והכל כאשר האירוע כולו מתועד על ידי חברו"

הערבי שסטר לתלמיד הישיבה מואשם: "החליט לתקוף יהודים"
התקיפה צילום: מתוך הסרטון

הפרקליטות הגישה היום (שלישי) לבית המשפט השלום לנוער בירושלים כתב אישום נגד קטין בן 17, אשר תקף את תלמיד הישיבה ברכבת הקלה בחודש שעבר. הקטין מואשם בעבירות של תקיפה ממניע גזעני ופגיעה בפרטיות.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רחל אהרוני זאבי, בתאריך 14.4.21, ערב יום העצמאות, עלה הנאשם לרכבת הקלה בירושלים בתחנת כיכר ספרא, יחד עם עוד שישה קטינים נוספים. מספר דקות לאחר מכן, בתחנת "שמעון הצדיק", עלו לרכבת שני צעירים שהתיישבו באחד הספסלים ברכבת בקרון בו ישבה החבורה.

הנאשם, כל עולה, הבחין בצעירים שהיו בעלי חזות דתית יהודית והחליט לתקוף אותם. כאשר הרכבת הגיעה לתחנת שועפאט, ניגש הנאשם לעברם של הצעירים, הניף את ידו וסטר בחוזקה בפניהם והכל כאשר האירוע כולו מתועד על ידי חברו.

"כתוצאה ממעשיו של הנאשם", נכתב בכתב האישום, "נגרם לאחד מהם כאבים חזקים בלחי ומשקפי הראייה שלו נשברו". עוד נכתב, כי הצעיר הנוסף חש בכאב ומשקפי הראייה שלו עפו מפניו מעוצמת הסטירה.

על פי כתב האישום, הפיץ הנאשם את הסרטון למספר אנשים נוספים. בהמשך, הסרטון הגיע לאדם נוסף שהפיץ את הסרטון ברבים ברשת החברתית "טיק טוק" כאשר מעל הסרטון מתנוסס כיתוב בערבית שפירושו: "אתם תמשיכו למחוק ואני אמשיך להעלות, זה או העם הפלסטיני או אתם".
 
עם הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות גם בקשה להארכת שחרורו בתנאים מגבילים.

תקיפה הרכבת הקלה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד