ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"רק בגלל היותו יהודי"

הטרגדיה בבולטימור: "נרצח ביריות של אנטישמים ארורים"

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, טוען כי הישראלי שנרצח בלילה שבין ראשון לשני בבוליטמור, ארה"ב, נרצח על רקע אנטישמי רק בגלל היותו יהודי. האירוע עדיין מתוחקר ע"י המשטרה

הטרגדיה בבולטימור: "נרצח ביריות של אנטישמים ארורים"
אפרים גורדון ז"ל צילום: באדיבות המצלם

אפרים גורדון, ישראלי בן 31, נורה ונהרג בלב הקהילה היהודית בבולטימור בלילה שבין ראשון לשני. האירוע עצמו מתוחקר, אך בני משפחתו טוענים כי מדובר ברצח על רקע אנטישמי.

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, אמר על הירצחו של אפרים ז"ל: "אפרים גורדון הי"ד, תושב נעלה נרצח אתמול על היותו יהודי בפיגוע אנטישמי בארה"ב. בן 31, הותיר אחריו הורים ואחות".

ראש המועצה סיפר כי "אפי, תושב טרי ביישוב נעלה, איש הייטק, איש משפחה שתמיד אהב לתת ולסייע לאחרים. הוא טס לשמחה משפחתית בארה"ב ואתמול הוא נרצח שם ביריות של אנטישמים ארורים רק בגלל היותו יהודי. הם הספיקו לצעוק צעקות שטנה נגד יהודים בזמן שירו לעברו".

הערב ב-20:00 תצא הלוויתו של אפריים הי"ד והוא ייטמן בבית העלמין במודיעין. "לכל אורך היממה האחרונה צוותי המועצה פעלו וסייעו להעלאת גופתו ארצה וצוותים מקצועיים של הרווחה מלווים את המשפחה בשעתה הקשה לה ולכולנו. נחבק ונחזק את המשפחה היקרה ואת הקהילה". כך ראש המועצה.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', במשטרת בולטימור אמרו כי קיבלו שיחת חירום בסביבות השעה 1:00 לפנות בוקר על דיווחים אודות אדם שנורה בגוש 3700 של פורדס ליין.

השוטרים בזירה מצאו אדם עם פצעי ירי, והוא הובהל על ידי אמבולנס לבית חולים באזור שם נקבע מותו.

הקורבן זוהה לאחר מכן כאפרים גורדון ז"ל בן 31, הקורבן הגיע מישראל לחתונה משפחתית שהתקיימה בל"ג בעומר. הוא ביקר בבית המשפחה כשנורה. על פי הדיווחים הוא נורה בעת שנכנס לביתם.

בולטימור רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד