י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"פונה אליכם מעמקי לב"

מכתבו הדרמטי של הרב דרוקמן לבנט ושקד

שעות האחרונות למנדט של נתניהו, הרב דרוקמן שלח מכתב לבכירי 'ימינה' ובו ביקש מהם שלא יצטרפו או יקימו ממשלה עם השמאל: "במצב הקיים אני מרגיש צורך לפנות" | סמוטריץ׳ לשקד בעקבות המכתב: "תקשיבי או שתחתרי בכל הכוח להקמת ממשלת שמאל?"

מכתבו הדרמטי של הרב דרוקמן לבנט ושקד
נפתלי בנט עם הרב דרוקמן צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

לאחר שהתראיין היום ואמר כי הוא נגד ממשלה שנשענת על מנסור עבאס, הערב (שלישי) זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן, פנה אל ראשי 'ימינה' נפתלי בנט ואיילת שקד.

"במצב הקיים אני מרגיש צורך לפנות פומבית לנפתלי ואיילת האוהבים והיקרים לי ולשאר חבר הכנסת מ'ימינה'", כתב והמשיך, "להודיע בשעות הקרובות שלא תיכנסו לאף ממשלה מלבד לממשלת ימין".

"כפי אני מכיר אתכם, לא יכולה להיות אפילו מחשבה לתת יש להקמת ממשלה שמנוגדת לחלוטין לכל אמונותיכם, ושבוודאי תפגע בענייני עם ישראל", הוסיף.

הוא המשיך: "כל ניסיונות הלחץ לאפשר הקמת ממשלה בתמיכת המפלגות הערביות מבוסס על התנהלותכם התמוהה שלא להודיע שלא תצטרפו לממשלת שמאל".

"ברגע האחרון אני פונה אליכם מעמקי לב - הודיעו מיד על כך שלא תשבו בשום צורה ואופן עם איבתיסאם מראענה, המפלגה המשותפת תומכי טרור ושאר חברי הכנסת מהשמאל", סיכם.

לאחר פרסום המכתב, צייץ יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ בחשבון הטוויטר שלו וכתב: ‏"שלום איילת שקד, אתמול פורסמה הקלטה שלך אומרת שאני לא באמת מקשיב לרבנים אבל נפתלי ואת כן מקשיבים להם".

"אז הרב דרוקמן פנה אלייך היום בדרישה להודיע שתשבו רק בממשלת ימין. תקשיבי או שתמשיכו לחתור בכל הכח להקמת ממשלת שמאל עם תומכי טרור?", שאל.

הרב חיים דרוקמן נפתלי בנט איילת שקד מפלגת ימינה המנדט להרכבת ממשלה בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד