כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

אגד מציגה: תמתינו שעות בשמש הקופחת

במשך כשעתיים המתינו היום מאות חרדים לאוטובוס קו 402, האמור להגיע מידי 10 דקות • אשה בהריון הייתה על סף עילפון, נוסעים זעמו, ואגד? בשלה • מחלקת השירות התעלמה במופגן, והודיעה: נשלח פקחים

זלזול מופגן. צילום ארכיון: בחדרי חרדים
זלזול מופגן. צילום ארכיון: בחדרי חרדים

ושוב זלזול בנוסעים חרדיים, ושוב אגד, ושוב תחושות קשות של אטימות ורמיסת זכויות נוסעים.

והנה הסיפור התורן: היום (ג') בין השעות 15:45 ל-16:50, עברה כתבת 'בחדרי חרדים' בסמוך ל'בנייני האומה' בירושלים. התחנה הייתה עמוסה בעשרות רבות של נוסעים, שהמתינו בתחנה לאוטובוסים עד בוש. בתחנה לפניה - עמדו עוד עשרות נוסעים, שהמתינו אף הם בשמש הקופחת. בתחנה שלאחריה - אותו המחזה. כך עמדו מאות חרדים, והמתינו לבוא הקווים בחום הנורא.

נוסעת בשם מ.כ (שמה המלא שמור במערכת), הנמצאת בחודשי הריון מתקדמים, הייתה על סף עילפון. בעיצומה של ההמתנה המייגעת היא סיפרה ל'בחדרי חרדים', כי היא ממתינה למעלה משעה לאוטובוס, אך לשווא.

גם שיחות טלפון רבות למשרדי 'אגד', לבירור פשר העיכוב בהגעת האוטובוסים, נענו בזלזול מופגן של אנשי שירות הלקוחות. "אנו נשלח פקחים לבדוק", היתה אחת התשובות, מתוך מגוון רב של תירוצים ודחיות - ואוטובוס אחד לרפואה אין.

ובינתיים - שהנוסעים יחכו וגם יתעלפו. טוב שהמונופול בידיים של אגד.

תגובת אגד: אכן לצערנו הרב נגרמו שיבושי תנועה בעקבות תאונה שהתרחשה בשעות הצהריים באזור שורש לכיוון ירושלים. האוטובוסים שהיו אמורים לעלות לירושלים התעכבו כשעה ויותר בפקק. כתוצאה מכך, אותם אוטובוסים שאמורים גם לחזור לכיוון בני ברק התעכבו. השלכות התאונה מורגשות גם בשעות אחה"צ והערב. בכל מקרה, פרטיה של הנוסעת המתוארת בכתבה יועברו לטיפול באגף תלונות הציבור באגד, ויזכו להתייחסות ההולמת והפרטנית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד