ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מוות טראגי

איראן: כך מצאה דיפלומטית שוויצרית בכירה את מותה

גורמים רשמיים באיראן דיווחו כי דיפלומטית שוויצרית בכירה מצאה את מותה לאחר שנפלה מגובה רב | השגרירות השוויצרית ידועה כזו המתווכת בין האינטרסים של ושינגטון - טהראן

איראן: כך מצאה דיפלומטית שוויצרית בכירה את מותה
דגל שוויץ צילום: Pixabay

המזכירה הראשונה בשגרירות שוויץ בטהרן נמצאה ללא רוח חיים ביום שלישי האחרון לאחר שנפלה מבניין רב קומות בו התגוררה בצפון העיר, כך מסר דובר שירותי החירום לסוכנות הידיעות האיראנית.

גם משרד החוץ השוויצרי אישר את הדיווח, ופרסם כי עובדת בשגרירות באיראן מתה מתאונת נפילה, דיפלומט שוויצרי בכיר, איגנציו קסיס, אמר כי הם "המומים מהמוות הטרגי ומביעים את תנחומיהם העמוקים למשפחה". כך דווחה סוכנות הידיעות 'רויטרס'.

דובר שירותי החירום האיראניים, מוייטבה חאלדי, אמר כי גופת הדיפלומטית נמצאה על ידי גנן, לאחר שעובד שהגיע לדירתה מוקדם ביום שלישי בבוקר הבחין כי היא נעדרת, כך דיווחה סוכנות הידיעות פארס.

"האדם הזה היה המזכיר הראשון של שגרירות שוויץ," אמר חאלדי לסוכנות הידיעות "מהאר". "הסיבה לנפילתה טרם נקבעה" אמר. הדיפלומטית היתה בת 51, משרד החוץ הודיע כי מקרה המוות נמצא בבדיקה של הרשויות הרלוונטיות וכי התוצאות יפורסמו בקרוב.

משרד החוץ לא סיפק פרטים אודות הנסיבות סביב מותה של הדיפלומטית, וציין כי זה נשאר חסוי בגין "פרטיות".

שגרירות שווייץ באיראן מייצגת אינטרסים דיפלומטיים של ארה"ב באיראן מאז שוושינגטון וטהראן ניתקו קשרים זמן קצר לאחר המהפכה האסלאמית ב-1979. בספטמבר האחרון ביקר שר החוץ של שוויץ איגנציו קסיס באיראן כדי לחזק את הקשרים ולציון 100 שנות נוכחות דיפלומטית שוויצרית בטהרן. ביקורו חפף גם 40 שנה לייצוג האינטרסים של ארה"ב במדינה.

שוויץ איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד